Nu Online
Momenteel zijn er 274 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hmmmm

7-2-2011 9:40:44
Een burn out! Beter kan ik het niet noemen denk ik ... Overal waar we gaan, gaat het telkens over het huwelijk. Ik was het echt beu..... Ik had al maanden niet meer geshoot (mijn hobby) en heb er eens zaterdag mijn tijd voor genomen. Deed me dat deugd zeg!! Een hele dag gewoon over fotografie bezig geweest... Ik kan er precies weer tegenaan en heb er zin in om er tegenaan te gaan ook!!!

We zijn dus vrijdag naar de bloemenwinkel geweest. We zitten boven ons budget omdat we helemaal niet wisten hoeveel bloemen kosten (en we ook 4 bedankingen geven aan ouders want natuurlijk 4 ouders!) maar goed. Al bij al viel het nog mee als ik sommige bedragen hoor... en het wordt ook ruimschoots gecompenseerd met onze ballonversiering die dan zoveel minder kost dan dat we dachten ...

Dan zit ik nog met een vraag, ik had zo'n stand gezien met kaarsen op verschillende trouwbeursen, en die hadden echt super leuke dingen voor niet veel geld, maar in godsnaam , ik kan ECHT niet meer op hun naam komen ... Weet er iemand over wie ik het heb? Als ik me niet vergis was hun hoofdwinkel in Aalst...? Dus wie kan er mij helpen...??

En we zoeken ook suikerhartjes, maar dan in grote hoeveelheden... Waar zou ik dat kunnen vinden ? Makro ?

En wat er nog te doen is, met 94 dagen op teller:

- de bedankingen
- ballonversiering gaan bestellen
- kleed tweede pas: 12 maart
- zijn kostuum laten herinleggen want hij is al 6 kg kwijt (!)
- bedanking ouders (dat zijn die kaarsen)
- woensdag afspraak met FDO voor matenopneming ringen
- bespreken met feestzaal in april ivm tafelschikking
- nog een deel van mijn juwelen maar weet al welkeen ik wil, dat is gewoon een kwestie van eens uit mijn zetel te komen :P

Voor de rest is denk ik alles in orde O_o
Amai dat ging vlot ^ ^

Vele groetjes!!!

Aurelie
13-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 749

Lieselot
24-9-2011
 Meld misbruik7-2-2011 16:17:44

die suikerhartjes denk ik dat je idd wel in de makro vindt!
kaarsen: no idea...

het komt dichterbij voor jou!!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik7-2-2011 19:40:01

Wij hadden onze suikerhartjes ook gevonden bij Makro, in zakken van 1 kg (of misschien zelfs 1,5kg... Weet het niet meer zeker).

Wacht tot je getrouwd bent! Enkele weken nadien vragen ze al: "En wanneer ga je aan de kindjes beginnen?" Precies of je na je huwelijk enkel nog dienst als fokbeest... Grrrr!

Debbie
16-9-2011
 Meld misbruik7-2-2011 19:56:54

http://www.ateljee-lalyboo.be/

Was het deze?

Veel succes nog!
Debbie

Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik7-2-2011 20:17:39

Aha! Makro eens gaan bezoeken dan :D

@ Debbie die was het super!!

Veronique ooooh neee eh, wij zijn nog BELANGE niet klaar voor kindjes... Binnen 5 jaar gaan we daar misschien nog eens aan denken ....

Kelly
11-6-2011
 Meld misbruik7-2-2011 22:10:17

die suikerhartjes kocht ik onlangs in de makro in zakken van 1 kg voor €3,72 zoiets...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...