Terug naar overzicht
Hallo, Is er binnen geen ruimte voor de receptie? Kan ook perfect hoor, een receptie moet niet buiten. Is het terras niet groot genoeg voor de receptie? Ik ken de zaal op zich niet, maar anders moet je het daar eens vragen, er zijn toch meer feesten in de Lorka... dus ook recepties. Maar maak je geen zorgen, het zal wel in orde komen hoor.... Groetjes Annelies
dat is toch niet zo erg receptie binnen wij doen het ook binnen lijkt me nogal koud 2/4 buiten
Ik denk niet dat dat terras groot genoeg is. Maar ze kunnen wel voorzien van receptie op de dansvloer te doen met staantafeltjes. Maar heel stom, heb gewoon schrik dat mijn gasten niet tevreden zullen zijn :-S stom he, maar voel me nu zo eenmaal. Dankje voor de goede moed ellen en annelies...
hoi ik denk dat wij de receptie ook met staantafels op de dansvloer gaan doen, is toch geen probleem meid, alles komt goed, je kan nooit voor iedereen goed doen dus doe maar lekker hoe jij denkt dat het goed zal zijn en dan komt alles wel in orde. grtjs joke
bij ons zijn het ook staantafels op de dansvloer als je je er zelf goed bijvoelt geen probleem dan ! ik trek me ook niets van de rest aan hoor het is mijn feest !
Bij ons is de receptie ook binnen in de feestzaal! Wij kunnen ook geen receptie in de tuin doen. Er is wel een tuin, maar die hoort bij de grotere feestzaal.
Hoi, ik ken feestzaal de Lorka, want heb daar ooit van mijn vorige werkgever (provinciebestuur limburg) een personeelsfeestje meegemaakt. Zij zijn er toen wel in geslaagd om de ruimte mooi in aparte delen te schikken (zij hadden per ruimte verschillende buffetten opgesteld). Je kan er leuke dingen mee doen hoor!