TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kelly
4-6-2011
|
7-2-2011 15:22:45
Ik zou gewoon naar ne winkel stappen en zeggen dat je echt GEEN idee hebt, meestal zijn zij wel ervaren genoeg om aan uw "look", model en dergelijks af te leiden waar je mooi mee staat en als je dan enkele kleedjes hebt gepast ga je meer kunnen zeggen van ik vind da mooi maar dat niet en ik wil meer die richting uit..
Veel succes!
|
|
deborah
28-5-2011
|
7-2-2011 15:27:16
wat ik zou doen is ook idd gewoon naar een winkel gaan en omschrijven wat jij in gedachten hebt, wat jij zeker zou willen.
zij zullen met jou in hun collectie kijken en je tonen wat het dichtste bij jouw wensen ligt.
na enkele te passen ga je kunnen zeggen welke richting je uit wil gaan qua tijl, kleur, kort of lang,....
ucce in je zoektocht :)
|
|
joke
13-8-2011
|
7-2-2011 15:30:20
hey
net zoals Kelly al zei, gewoon afspraken maken in enkele winkels'
na een paar kleedjes te passen ga je perfect weten wat je wil en
wat bij je past, en de verkoopsters zijn meestal zo ervaren dat ze
al vlug doorhebben waar ze je gelukkig mee kunnen maken.
Geen paniek alles komt wel goed, ook jij vind je droomjurk
geniet maar van de gezonde stress dat hoort erbij voor je het beseft
is alles weer achter de rug en begrijp je niet waarom je je hebt druk
gemaakt
grtjs joke
|
|
frida
6-2-2010
|
7-2-2011 15:59:16
Misschien gewoon eerst langs etalage van trouwwinkels gaan en eens kijken wat je mooi vind. Dan kan je misschien al een idee vormen wat je mooi vind.
|
|
Annelies
7-8-2010
|
7-2-2011 16:53:43
Hallo,
Ik had een heleboel magazines gekocht en mij daar volledig in laten gaan, overal briefjes tussengestoken en dan geëlemineerd... tot ik tot één kleedje overbleef. Naar die winkel zijn wij geweest en toen ik het kleedje van mijn dromen aanhad was het verschrikkelijk! Trok op niks... dus heeft die vriendelijke mevrouw van Mia Monta mij een heleboel verschillende kleedjes laten passen en ik denk dat het 6e of 7e kleedje het geworden is. Dus ik zou niet teveel tijd in boekjes, internet,... steken maar gewoon naar een winkel gaan en passen. Het is niet dat iets op papier ook mooi bij jou is (kan natuurlijk wel eh! maar bij mij was dit niet het geval).
En of je aanstaande mee mag kiezen, tuurlijk wel! Wij zijn ook samen gaan kiezen (gezellig met ons tweetjes). Wij vonden het heel belangrijk dat we elkaar prachtig vonden en vooral dat we één geheel vormden! Wij hebben na onze keuze wel de twee moeders meegevraagd, kwestie van de suite op mijn rood kleed af te stemmen. Hiervoor moesten ze wel op de hoogte zijn, anders had niemand buiten ons twee onze kleding gezien. Onze suite was zwart (met wit) dus wij vielen lekker op in de suite .
Succes!
Groetjes
Annelies
|
|
Yicke
26-2-2011
|
7-2-2011 17:34:34
Ik wist wat ik wou, maar vond het nergens.
Aanvankelijk had ik in mijn hoofd 'alles buiten Linea Raffaelli' wegens te veel rushes en neepjes en bloemen, wat absoluut mijn ding niet is. Aangezien er hier in leuven een Linx is, en mijn man aandrong, zijn we daar toch maar even gaan kijken, al was het maar om te zien dat ik toch niet de dichts bijgelegen winkel voor niets zou overslaan en bam.. Kleed nummer 1 was er recht op, met dank aan Heidi. Ook combo nummer 2 was 100% ik, en na even nadenken (niet lang eigenlijk) en nog één winkel doen en een nacht of vier slapen heb ik dan maar kleed 1 besteld voor het kerkelijk en de top van combo 2 voor het burgerlijk huwelijk. Dus: het is niet omdat de website of de algemene stijl je niet aan staat, dat er niet een pareltje van een kleed hangt dat voor jou gemaakt is. En: de verkoopster zorgt voor 300% voor de ervaring, zonder Heidi was ik misschien geen klant geworden bij Linx (en daardoor ook mijn grootmoeder, moeder en schoonzus...) En: wat je op voorhand denkt, is niet waarmee je naar huis gaat. Ook al heb ik nog altijd een sober kleed, zonder bloemen of veel neepjes of rushes, het is toch iets minder 'recht en effen' dan ik dacht. En ik voel me er super in. (kan niet wachten tot binnen 18 dagen en ik er een hele dag mag in rondlopen!) Ga gewoon naar een aantal winkels, zeg wat je zeker niet wilt, maar dat ze daar niet altijd rekening mee moeten houden en wacht even af. Mijn man is niet meegegaan, mama vond dat een heel slecht idee. Zij is meegegaan en mijn wederhelft heeft eigenlijk niet echt een idee van wat ik aan heb. Al weet hij dat het een kleed is, in off-white (zijn hemd moest gelijk zijn) met een open, kanten rug, en een sleepje. Maar man zijnde kan hij zich daar niks bij voorstellen...
|
|
daisy
8-9-2012
|
7-2-2011 18:06:14
Bedankt voor jullie reacties stemt me al iets geruster...
Zal eens een paar afspraken maken in wat winkels met mijn mama om mijn smaak 'te verkennen'. Nadien neem men verloofde mee om te keuren (ik zie hem nog niet uren kijken hoe ik het een na andere pas )
|
|
Valerie
21-5-2011
|
7-2-2011 18:44:20
Hoi, ik had net als jou absoluut geen idee en ben daarom eerst naar een bruidsshow geweest bij Koonings in NL. Zij hebben echt heel veel verschillende merken. Tijdens de show heb ik de nummers opgeschreven van de jurken die ik mooi vond en dit lijstje heb ik meegenomen naar mijn eerste afspraak. Zo hadden de verkoopsters alvast een idee en ze hebben me daarna geweldig verder geholpen!! Service was top! :-) The way it should be! Veel plezier met je zoektocht! Groetjes Valerie
|
|
Goedele
13-8-2011
|
7-2-2011 19:11:50
hey,
ik had ook geen idee waar ik moest aan beginnen, zeker omdat ik ook ontzettend zwaarlijvig ben. en geloof me, ik was direct verkocht aan het tweede trouwkleed dat ik paste! kheb er dan nog 3 gepast maar ik ben bij mijn eerste keuze gebleven.
nooit gedacht da ik als echt zwaarlijvig persoon zo snel ging gekleed zijn!!!
alvast succes
|
|
Charlotte
1-6-2011
|
7-2-2011 19:14:03
Ik had net hetzelfde probleem... Gewoon naar een winkel gaan en passen!! Want zelfs de kleedjes waar je op foto een beetje van houdt, kunnen niet mooi zijn eens je ze aanhebt én omgekeerd :-D!
Veel plezier :-)
|
|
Anika
9-4-2011
|
7-2-2011 21:33:55
Ik zou ook gewoon naar winkels gaan en passen. Maar ik zou dit ook wel niet al te vroeg doen. Ik weet dat de verleiding zeer groot is om nu al op kleedjesjacht te gaan. Maar je trouwdatum ligt pas eind 2012. Ik zou nog wachten tot de collectie in november binnenkomt. Dan heb je nog tijd genoeg. Anders ben je er wel héél vroeg bij en te vroeg is ook niet altijd goed. Dan duurt het super lang voor je je kleedje weer kan passen, twijfel je dus meer, kan het zijn dat je denk 'had ik nog maar op de nieuwe collectie gewacht'... Maar dat zijn natuurlijk maar bedenkingen die ik me maak :) ieder is hier natuurlijk vrij in.
|
|
Oksana
|
7-2-2011 21:44:23
|
|
ilse
7-8-2010
|
8-2-2011 7:51:03
Hey Daisy,
Gewoon naar de winkel gaan en je laten aankleden als een prinses
Ik wist wel heel goed wat ik wou en had het geluk dat het mij goed stond. Maar dat is zeker niet altijd het geval. Wat je misschien op eerste zicht niet mooi vind, staat je misschien beeldig. Houd dat altijd in je achterhoofd. Véél passen en genieten.... Je vind heus je droomkleed hoor.
Mijn man is ook meegeweest om mijn kleed te kiezen. Hij zei dat al van in het begin van onze relatie "ik ga mee want ik moet het ook schoon vinden". Het was heel leuk en gelukkig vond ik ook vlug mijn droomkleed (anders was hij het misschien wel beu geworden, wie weet )
Aangezien hij mijn kleed al had gezien en de kleur kende (turquoise met zwart) hebben wij een kleurthema kunnen kiezen en deze kleuren kunnen doortrekken in de uitnodigingen, versieringen, zijn das, etc....
Groetjes,
ilse
|
|
sarah
17-12-2011
|
8-2-2011 7:54:36
Ik sta het advies van Anika bij. Als je pas eind 2012 trouwt, en niet een jurk op internet hebt gezien die je perse wilt passen , zou ik gewoon wachten.
Oktober - November is de maand van de nieuwe collecties en heb je vrije keus.
Ik heb zelf mijn jurk in november gekocht 2010 en moet tot de zomer wachten voor de eerste pas. Dat is toch redelijk lang.
Zelf ben ik ook gewoon zonder knipsels/print outs gaan passen en gewoon gezegd wat ik absoluut niet wou. De verkoopsters hebben zeer snel door wat je afgaat en niet.
Bij iedere jurk die je past en akeurt vragen ze meestal wat je er goed aan vindt en wat niet.
|
|
Nathalie
10-6-2011
|
9-2-2011 9:17:40
Beste,
Ik heb eerst wat op internet en in magazines rondgekeken om te zien wat het aanbod een beetje was. Op die manier heb ik voor mezelf al vastgesteld wat ik zeker niet wou. Ik ben dan naar Youniek Bruidsmode in Turnhout geweest en zij hebben me daar heel goed geholpen bij het uitzoeken van het kleedje dat bij me past. Ik mocht zelfs aanpassingen doen naar mijn smaak. Echt gezellig en helemaal niet duur!!
Succes met je zoektocht
Groetjes Nathalie
|
|
Inez
11-6-2011
|
9-2-2011 13:09:14
Hoi,
ik heb in één magazine gebladerd en zo wel een stijl gevonden die me aanstond maar was toch niet helemaal zeker. Heb dan in de winkel gezegd wat ik al zeker niet wou en dan hebben ze mij verschillende kleedjes laten zien en passen. Uiteindelijk 2 die ik mooi vond en een paar weken later nog eens terug om opnieuw te passen en te kiezen.
Oh ja, toekomstige is meegeweest, ik vond het belangrijk dat hij het alvast supermooi vond, want zou het spijtig vinden moest achteraf blijken dat hij het wel mooi vond, maar niet echt super.
Groetjes
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|