Nu Online
Momenteel zijn er 603 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslag 05/02/2011

7-2-2011 16:26:24
@font-face { font-family: "Wingdings"; }@font-face { font-family: "Cambria"; }p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal { margin: 0cm 0cm 0.0001pt; font-size: 12pt; font-family: "Times New Roman"; }div.Section1 { page: Section1; }

Zoals beloofd aan jullie hierbij een (zeer) uitgebreid verslagje van onze trouwdag.

De nacht voordien heb ik niet geslapen, ik had niet het gevoel dat ik zenuwachtig was, maar toch heb ik geen oog dicht gedaan. Nochtans waren we 2uur gaan relaxen, maar het mocht niet baten.

6u: De wekker loopt af, badkamer binnen in een training gesprongen, ontbijtje genomen, ...

6u45: Ik sta bij de kapper (Le Salon Veldegem), in een goed halfuur werd mijn haar prachtig gekruld en opgestoken. Het was echt zeer mooi, en heeft ondanks het stormige weer bij ons gehouden tot het eind van het feest.

7u30: Tijd voor de make-up aan huis (Heidi Fonteyn). Het was echt super aangenaam, ze schminkte me perfect zoals ik het in gedachten had, en ja hoor, ook dit bleef tot het eind van het feest perfect zitten.

8u30: Tijd om in mijn kleed te kruipen, een kwartier lang stond ik voor de spiegel te kijken of alles wel goed zat, … Het plaatje was compleet, en ik kreeg toch even stress… Want nu zou de dag echt gaan beginnen.

Ondertussen was onze fotografe (Kate Neels) toegekomen, ook mijn ventje met het prachtige bruidsboeket (Orchidee Torhout).

9u: Daar was ons vervoer, VW busjes (Cabbie Jabbeke). We zijn foto’s gaan nemen in een houthandel (loods), de sfeer was schitterend.

10u: Aankomst in het ouderlijke huis waar iedereen ons stond op te wachten. Even de tijd voor een ontbijt met koffie, fruitsap,…

10u50: Vertrek naar het gemeentehuis te Zedelgem

Om 11h moesten we er zijn, maar we waren te laat, ai ai ai. Aangekomen was de ingang (speciaal voor trouwers) gesloten, gelukkig liep mijn schoonbroer snel naar de andere kant van het gebouw om de deur te laten openen.

11h15: Een kwartier later dan gepland zijn we dan getrouwd… Een glaasje bubbels achteraf was meer dan welkom. De nieuwe trouwzaal van het recent gebouwde gemeentehuis was echt zeer modern.

11h30: De trap af van het gemeentehuis, en daar stond een groep mensen, speciaal voor ons, totaal onverwacht. Een mooie erehaag van een aantal majoretten waar ik les aan geef was een supertoffe verrassing. Gelukkig hadden we bedankingen mee voor de kindjes, en we hadden er net genoeg (OEF)

12h15: Aangekomen voor de lunch (3gangen) met de volledige suite. Eindelijk een rustmoment ! Dat was welgekomen. (Ridderhof Veldegem)

14h: Wij vertrekken samen met onze fotografe reeds naar de feestzaal (Kursaal Oostende) om daar nog enkele foto’s te nemen.

De aankomst in het Kursaal was hilarisch, ik ben letterlijk binnengewaaid met mijn kleed, het stormde echt aan de zee.

15h45: Na een fotoshoot en nog een laatste blik op de lege zaal stonden we klaar om de suite reeds te ontvangen, maar helaas, ze waren te laat… We hebben de eerste gasten om 16h alleen moeten ontvangen… Maar het is hen vergeven J

16u-18h30: De eerste receptie in de Lounge van het Kursaal. De mensen waren super tevreden (traiteur Delica), het was echt zeer goed. Als afsluiter van de receptie kregen de gasten ook een “echt desserthapje”. Met als gevolg dat alle gasten snel doorhadden dat de receptie ten einde was, en we dus zonder problemen iedereen hebben kunnen uitzwaaien.

Toen we dachten om 18h30 nog een halfuurtje uit te blazen in de loungezetels mochten we verder dromen, ik had net mijn schoenen uitgedaan of om 18h45 stonden de eerste avondgasten daar al (ipv 19u). Toen begon dus terug een hele tijd handjes schudden en kussen geven. Hier dan een korte receptie (20h) toen werden alle gasten naar boven begeleidt per tafel waar het avondmaal doorging (Ridderzaal Kursaal). De sfeer in deze zaal was ook echt gezellig, en de akoestiek perfect.

Het diner was superlekker (weer dank aan Delica) alle gasten waren vol lof.

Toen kwamen er 2 verrassingen op ons af, 1 van onze vrienden die naar aanleiding van de vrijgezellenavond nog een opdrachtje in petto hadden, de ander van de harmonie waar we beide lid van zijn, zij zongen ons een liedje (prachtige tekst over ons) en speelden de sfeer in de zaal.

Daarna was het eindelijk tijd voor de openingsdans, Monza-Stel nu dat jij niet bestond, en daarna de traditionele vermenigvuldiging. De dansvloer stond overvol, en dit eigenlijk de hele avond/nacht lang. De dj speelde goed in op het soort publiek op de dansvloer, en had ook een aantal acts als sfeermaker (Disco Medley Brugge).

Ik heb me echt goed geamuseerd.

Na een fantastische dag/avond/nacht waren we blij om thuis in ons bed te kruipen, na nog enkele boomstammen te hebben verwijderd die onze deur barricadeerden.

Geniet allemaal nog van jullie dagje zou ik zeggen, het is te snel voorbij. Je beleeft het precies niet echt, het was net een film… Heel veel dingen gaan zo snel voorbij.

Nu verlang ik ontzettend naar de dvd van onze praatpaal, en natuurlijk naar onze foto’s.

Rieke
5-2-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 2066

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik7-2-2011 16:41:30

Amaai ik word onmiddellijk jaloers! hier nog 116 dagen te gaan.

Een dikke proficiat en kom zeker enkele foto's posten hé!

Jesse
22-10-2011
 Meld misbruik7-2-2011 16:42:57

Dag Rieke,

Super dat het zo'n prachtige dag was! Zoals in een film...mooier kan het niet zijn!

Veel geluk samen!!

sabrina
4-2-2011
 Meld misbruik7-2-2011 16:51:47

Rieke,

Blij te lezen dat jullie dagje, ondanks de wind, ook fantastishc was! Mijn verslagje volgt ook nog.....
veel geluk!
SAb

Anika
9-4-2011
 Meld misbruik7-2-2011 17:27:37

Amai, klinkt echt super. Door dit te horen krijg ik de kriebels in mijn buik... Nog 60dagen en dan is het mijn beurt. Ik kan maar hopen dat onze dag zo leuk wordt als de jouwe!

Veel plezier als pas getrouwde vrouw! ;)

tamara
20-5-2011
 Meld misbruik7-2-2011 18:43:34

hey Rieke,

Het is echt tof om je verslagje te lezen.
Ben blij dat alles echt super verlopen is.
Bij mij nog 101 dagen, begint spannend te worden.
Een dikke proficiat aan jullie beide, geniet van mekaar en veel succes samen!
groetjes

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik7-2-2011 19:33:35

Proficiat! Geniet van jullie wittebroodsweken!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info