Terug naar overzicht
Leuk berichtje, Annelies! Mij zal je niet horen klagen dat je op dit forum blijft rondhangen hoor, we kregen al heel wat goeie tips van je :-). Het is boeiend om ook eens te merken welke gevoelens er zoal na die grote dag zijn, want hier op dit forum zijn de meesten in 'dolgelukkige voorbereiding', misschien soms wel even met schrik voor het 'zwarte gat' erna? Genieten doen jullie blijkbaar na het huwelijk ook nog altijd als de beste, das mooi om lezen!! Laat het genieten maar nog even doorwaaien... we komen je achterna ;-)
Ik ken dat... ;-)
Leuk te horen dat je nog steeds zo nageniet van jullie dag, ikzelf heb nog 165 dagen op de teller en kijk er erg naar uit,k vind het wel een bezegening van ons lang samen zijn, we zijn op de dag dat we trouwen 17 jaar samen en hebben al veel waters doorzwommen, mijn vriend heeft na een zwaar motorongeluk 6 maanden in het ziekenhuis gelegen en zit nu in een rolsteol sinds 10 jaar, ik was 2 maanden zwanger van ons eerste kindje toen!! 2 jaar later heb ik zelf borstkanker gekregen!! Toch is onze liefde nog steeds even groot en genieten we van elke dag die we samen zijn!! Wat ik van onze "droomdag" kan verwachten weet ik nog niet maar ik hoop dat hij schitterend zal zijn en dat de mensen het super naar hun zin hebben die dag!! Bedankt alvast voor de vele tips die we van jullie al kregen en nog veel geluk samen, Karine xxx
tja helaas gaat het leven niet altijd over rozen, ik weet dat uit ondervinding. Maar liefde overwin bijna alles... gewoon genieten. Ook ik kom regelamatig terug naar dit forum...... Frida
Hey Annelies, Eind februari zijn wij ook een half jaar getrouwd en het forum is inderdaad verslavend! Maar o zo leuk om al die verhalen te lezen :-) Aan alle toekomstige bruidjes: Geniet ervan, relax and no stress!! Groetjes Sofie