TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lien
26-5-2006
|
27-3-2006 8:06:00
ai ai ai
Probeer gewoon rustig te blijven, te slapen en alle medicijnen te nemen die je moet nemen.
Volgens mij krijg je nu de weerbots van alle problemen die je de voorbije weken hebt gehad !
Maar 1 ding weet ik zeker : je zal stralen dit weekend :-)
groetjes en veel beterschap !
Lien 26/05/2006
|
|
nathalie
28-7-2006
|
27-3-2006 8:37:26
Hee els,
Kom op zeg, je hebt nog een paar dagen om beter te worden, heb je een griep ofzo??? Dan probeer eens Hot-coldrex of citrosan, hier zit een flinke stoot vitamine c in en ook pijnstiller! Huur anders lekker wat dvd's en blijf op bed rusten! Heel veel beterschap groetjes nathalie
|
|
Debra
11-8-2006
|
27-3-2006 8:44:44
Hoi Els,
Oh wat heb ik met je te doen! Komaan de moed niet laten zakken. Je hebt nog 5 dagen om beter te worden en dat zal je ook...! Rust gewoon heel veel en neem tijdig je medicatie. Wat is het eigenlijk dat je hebt? Tegen zaterdag zal er wel niets meer te merken zijn van die microbekes!
Toitoitoi en veel beterschap
Debra 11/08/06 http://debraenjantjetrouwen.bruiloftsite.nl
|
|
Lieve
1-9-2006
|
27-3-2006 10:17:28
Hey meiske,
komaan, kop op! Het is inderdaad waarschijnlijk gewoon de stress die de kop op steekt. Misschien moet je aan de dokter voor deze week nog een licht slaapmiddel vragen? Want slaap is het beste medicijn!
Maar ik weet zeker dat je er de dag zelf stralend uit zal zien, alleen al omdat je zo gelukkig zult zijn.
Hou je ons op de hoogte?
Groetjes, Lieve
|
|
Birgit
16-12-2006
|
27-3-2006 12:18:41
Hey meid,
komaan, laat de moed niet zakken! Je hebt inderdaad je dosis pech al gehad als ik zo'n beetje kan volgen... Maarrrrr, je weet toch wat ze zeggen hé, een slechte generale repetitie staat garant voor een KNALLER van een première! Je zal stralen volgende zaterdag! Ben zeker dat alle forum-ladies voor je duimen! Veel beterschap, kom gerust kommetje soep drinken als je in de buurt van damme komt ;)
Bib
|
|
Karen
22-12-2006
|
27-3-2006 13:21:43
Hoi meid,
Vooral de moed niet laten zakken en gewoon veel rusten (ook al kan je niet slapen)! Zaterdag zal je heus wel beter zijn, gewoon omdat je die dag er stralend uitziet, en vooral omdat je ja gaat zeggen tegen de man waar je zo van houdt!
En treur niet om dat weer (eikes brengen naar de Clarissen kan misschien nog wat helpen) regen of koude heeft ook zijn charmes!
Denk niet te veel na (of alleen aan de mooie dingen)! Ga er zaterdag voor en geniet van de mooiste dag van je leven!
Groetjes, karen
|
|
nancy
12-5-2006
|
27-3-2006 14:07:20
maar vrouwke toch!!!hier zo een medepechvogel,maaaaaaaaar zoals onze collegabruidjes zeggen kop op en zaterdag ga jij straaaaaaaaaalen zeker weten!!!met of zonder microbekes,de adrenaline van die dag helpt je er zeker en vast door!!!succes
12-05-2006
|
|
Els
1-4-2006
|
27-3-2006 15:25:09
hey allemaal,
ik heb dus griep, ik heb dan in tien jaar niet meer gehad, ... ik moet gewoon uitzieken van de dokter, op antibiotica zou ik gaan reageren met een eczeemaanval, en voor de rest valt er weinig aan te doen, maar ik wil eerst nog wel zien dat ik genezen ben tegen dan, het lijkt zo onwezenlijk dat het zaterdag al zover is... zo lang naar uitgekeken en nu??
|
|
petra
20-5-2006
|
27-3-2006 17:48:19
Heey Els
dat komt allemaal wel goed meid! Gewoon lekker uitzieken en zaterdag genieten, weer of geen weer : dat gaat zeker en vast lukken! Ik duim voor jullie!
|
|
Sophie
24-9-2005
|
27-3-2006 18:49:32
Hoi Els,
Als het een troost mag zijn: kort voor ons huwelijk ben ik ook ziek geworden. Ik heb de raad van de dokter goed opgevolgd en gerust en nog eens gerust. Volgens de dokter kwam het door de combinatie van stress en zenuwen dat ik de griep had gekregen. 2 andere vriendinnen van mij zijn ook een paar dagen voor hun huwelijk ziek geworden. zelfs eentje de dag ervoor.
maar: laat de moed NIET zakken! je hebt nog 4 volle dagen om te genezen en nog 1 volle avond! je zal erdoor zijn zaterdag. geloof me: de adrenaline zal zo door je lichaam stromen dat je alle ziektesymptonen achterwege zal laten.
groetjes, Sophie
|
|
Vicky
9-9-2006
|
27-3-2006 20:24:54
Amai Els. Dat is het een na't ander. Vind het echt heel erg voor je.
Laat vooral de moed niet zakken, tegen zaterdag moet je normaal gezien toch genezen zijn. Kruip vroeg in je bedje en probeer zoveel mogelijk te slapen. Vraag aan je ventje dat hij allerlei 'trouwfilms' gaat huren, om al in de stemming te geraken!
Veel succes, we zullen voor je duimen!
Vicky 09.09.06
|
|
Daphne
24-5-2006
|
27-3-2006 21:25:53
Kop op meid! Je zal er wel doorkomen, zaterdag is nog even hè! Met veel rust en pijnstillers kom je er vast door! En erger dan bij mijn vriendin kan al bijna niet meer! De oma van haar bruidegom stierf 3 dagen voor hun huwelijk en de dag voor hun trouw lag zij op de spoed omdat ze op haar werk één of ander soort anker in haar been had gekregen. Dat was van de muur gevallen, tegen haar been en dat moest dus onmiddellijk genaaid worden! Ze had enorm veel pijn aan haar been en kon bijna niet lopen! Maar door de adrenaline heeft ze er op haar trouwdag niks van gevoeld, enkel ' s avonds toen het feest afgelopen was! Dus bij deze: hou moed!
groetjes,
Daphne (24 mei)
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|