Nu Online
Momenteel zijn er 505 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedanking ouders

7-2-2011 22:31:23
hey,
ik vroeg mij af of jullie allemaal een bedanking kopen voor jullie ouders en wat dit gaat zijn?
want in ons familie is dit niet echt de gewoonte, ik heb dat eigenlijk nog nooit gezien of is dit enkel als je ouders meebetalen in de trouw

groetjes

davina
6-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 1740

Yenda
16-7-2011
 Meld misbruik7-2-2011 22:40:36

Wij kopen een bedanking voor de ouders en de getuigen, ook voor diegenen die niet meebetalen. Bij ons is dit wel de gewoonte.
Wat het zal zijn weten we nog niet helemaal, sowieso iets waar onze namen en de datum zullen opstaan, bv kaars, spiegel, chocolade,..

ilse
7-8-2010
 Meld misbruik8-2-2011 7:26:31

Hey davinva,
Wij hebben een bedanking gegeven aan onze ouders ook al hebben ze niet meebetaald. Ze kregen een kader met foto naar keuze.
De getuigen (onze zussen) kregen een bon van Ici Paris.
Groetjes,
ilse

joke
13-8-2011
 Meld misbruik8-2-2011 7:35:59

hoi Davina

ik weet ook nog niet wat wij gaan geven, bij
mijn nicht vorig jaar waren het gewoon bloemen
en wijn, dus je ziet je gaat daar echt zover in
als je zelf wil gaan.
succes
grtjs joke

Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik8-2-2011 7:45:47

Wij geven een kaars met onze foto op rondom een bloemstuk. Het is niet zoveel geld want wij moeten voor 4 ouders een cadeautje kopen ...
En dat doen we ook voor degene die niet meebetalen. Degene die meebetalen krijgen achteraf buiten het feest nog iets extra ...

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik8-2-2011 7:47:16

Wij betalen ook onze trouw voor het grootste deel zelf, maar zullen wel een bedanking geven. Die bedanking slaat dan eigenlijk meer op alles wat ze voor jullie al hebben gedaan in het leven voor de trouwdag...

Wat het wordt, weten we wel nog niet :-). Het wordt een moeilijke.

Zelfs als jullie dit niet gewoon zijn in de familie, zullen jullie ouders dit toch zeker appreciëren. Het hoeven daarom de spectaculaire cadeaus niet te zijn, een persoonlijke attentie met betekenis is soms veel leuker, zoals Ilse dit heeft gedaan (kader met foto).

Succes :-) !

Leontine
3-6-2011
 Meld misbruik8-2-2011 8:24:51

Je moet maar zo bedenken: Alles mag, niets moet. Bij ons zijn ze tevens getuige, dus krijgen ze wel iets.

sylvia
2-7-2011
 Meld misbruik8-2-2011 10:24:45

Bij ons mogen de ouders een mooie trouwfoto uitkiezen, daarvan een vergroting met kader. Maar hier boven ergens vermeld staat ook een cadeaubon van ici paris xl bij voor de getuigen, vind ik ook een leuk idee ofwel een bongobon voor ontbijt ofzo.

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik8-2-2011 11:08:16

Hallo,

Wij zijn een drietal weken na het huwelijk samen met de ouders en getuigen (broers) een luxe-champagne-ontbijt gaan doen. Dan zat iedereen nog eens gezellig samen en wat nababbelen over de trouw... was wel gezellig. Wij hadden natuurlijk ook wat geld gekregen als kado, maar toch wouden wij hen even bedanken voor de moeite, tijd,... dat ze ook in de voorbereidingen hadden gestoken.

Groetjes
Annelies

Annelies
2-10-2010
 Meld misbruik8-2-2011 16:01:35

Wij hebben onze ouders de avond zelf nog een ingekaderde trouwfoto en een bos bloemen gegeven.
Onze getuigen (= zussen) hebben we daarna getrakteerd op een dans initiatie swing, waar onze ouders ook nog eens aan meegedaan hebben.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik8-2-2011 18:19:32

Wij gaven ook een cadeautje om hen te bedanken voor de voorbije jaren. Ook al woonden we al 4 jaar samen, toch is dit een soort 'definitieve stap' in je leven.

Wij hadden zelf een soort geschenkpakket samengesteld met erin:

*een kader met de bedankingstekst uit de viering (nu zit daar een foto in uit onze reportage)
* een doosje chocolaatjes met 'Voor jou: bedankt!' erop
* een kaarsje van Bond Zonder Naam met 'Blij dat je er bent' erop (was ook voor onze grootouders en partners van de getuigen
* een blocnote met onze namen en huwelijksdatum
* een pen met onze namen en huwelijksdatum
* een sleutelhanger met een foto van ons + namen en huwelijksdatum

Foto: http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/site_foto2.php?foto_id=521442&fotoboek_id=44336

Sofie
2-7-2011
 Meld misbruik8-2-2011 20:02:12

De getuigen krijgen bij ons een getuigenpen en een cd met alle nummers van de trouwdag (kerkviering, lied bij het binnenroepen van de eretafel, lied om het dessertbuffet te openen, openingsdans en de twee vermenigvuldigdansen). De ouders krijgen een fotokader met een mooie tekst in die ze nadien nog kunnen gebruiken om een trouwfoto in te kaderen + ook een 'trouwcd'.
Sofie.

Stephanie
10-6-2011
 Meld misbruik9-2-2011 19:59:54

Mijn getuige krijgt achteraf een albumpje met haar mooiste foto's van onze dag.
Mijn ouders zijn een klein 14 dagen eerder 30 jaar getrouwd, dus hen wil ik wel graag in de bloemetjes zetten, dacht aan een photoshoot cadeau te doen, kunnen ze nog kiezen of ze een shoot doen van hun met twee of van het hele gezin.
Na het feest wil ik hen ook een foto-album met hun mooiste foto's cadeau doen...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...