TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
joke
13-8-2011
|
8-2-2011 7:40:25
hallo Yenda,
je moet vooral op die dag doen waar jullie je goed bij voelen,
als jij graag een moment op de dansvloer alleen met je papa
hebt, moet je dat gewoon doen, ik zou dan ook wel zo een
moment gunnen aan zijn mama met haar zoon zodat er geen
gekwetste gevoelens zijn, het is toch niet zo moeilijk in te plannen
1 van jullie haalt moeder/vader en de ander gaat even terug zitten
is toch maar 2 minuten en dan zijn jullie allen weer op de dansvloer
en heb je toch je moment met je papa gehad.
veel plezier
grtjs
|
|
Charlotte
1-6-2011
|
8-2-2011 7:42:17
Het zal inderdaad wel wat raar overkomen denk ik, als je man dan even moet gaan zitten... Kan je bijvoorbeeld niet een beetje later, zeg maar na een uurtje of zo, nog eens een apart vader-dochtermoment aankondigen? Ik weet het niet hoor. Natuurlijk, als je ventje er geen problemen mee heeft, dan kan je dit altijd onmiddellijk na de openingsdans doen, als jullie dit zo willen. Ik zou het niet doen, maar zo'n beslissingen blijven persoonlijk hé!
|
|
frida
6-2-2010
|
8-2-2011 8:43:56
He,
Bij een vriendin van mij hebben ze dat ook gedaan.Maar de dj had het wel aangekondigd. Eerst het bruidpaar dan de bruid met de vader dan de bruidegom met zijn moeder. Niemand vond dat raar....
Het is jullie trouw doe waar je goed in voel zou ik zeggen. Op onze trouw had ik graag met mijn ventje de kerk in gestapt opvoorhand wat negatieve opmerkingen maar we hebben het toch gedaan en als we de kerk samen binnen kwamen kregen we een spontaan applaus. Dus je ziet maar......
Groetjes frida
|
|
julie
28-5-2011
|
8-2-2011 9:05:26
Ik heb hier ook al aan gedacht.
In Amerika begint de openingsdans met een dans tussen bruid en vader. Na een 30-tal seconden geeft de vader de bruid dan weg aan de bruidegom met een simpel handkusje ofzo.
Ik denk er over na om het zo te doen. Wat vinden jullie hier van?
|
|
Charlotte
1-6-2011
|
8-2-2011 9:44:13
Het alternatief van Julie lijkt me ook een heel leuke oplossing!
|
|
Nona
25-6-2011
|
8-2-2011 12:35:43
lijkt me inderdaad een super goed idee! Doordat mijn vriend al eens eerder was getrouwd kan mijn papa me niet weggeven voor het altaar, maar dit lijkt me ook wel een heel mooi symbool. Zal eens moeten polsen of hij dat wel ziet zitten ;-)
|
|
Inge
17-9-2011
|
8-2-2011 22:34:04
ik heb idd ook een dochtervaderdans voorzien en normaal zal ik doen zoals hierboven al eens is vermeld als het avondfeest al even bezig is nouja "even" is ook veel gezegd maar dat de mensen al eens op de dansvloer gestaan hebben.De micro vragen aan de dj en mijn papa toespreken dat alhoewel wel al een dans gedaan hebben ik nog een speciaal nummer voorzien heb die ik zeer graag met hem zou willen dansen en hem dan ook op de dansvloer vragen en laat de muziek dan maar starten,hoop dat ik de avond de emoties onder bedwang kan houden want als ik er nu al aan denk komt er een kropje in de keel hahahaha
|
|
renske
12-8-2011
|
14-2-2011 14:37:24
dat is inderdaad een moeilijk gedeelte wij zouden na onze openingsdans dan ik met mijn vader en mijn vriend met zijn moeder op het liedje van heartland - I loved her first dansen en nadien ik met schoonvader dan en men vriend met mijn moeder
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|