Terug naar overzicht
Hey! Ons feest zal daar plaatsvinden. Hadden echt een goed gevoel bij de zaal. Heb al veel goeds gehoord. Maar voor mijn feedback zal je nog effe moeten wachten vrees ik. Let wel, hun prijzen zijn excl. btw! Ben benieuwd wat je gaat doen!
Enorm bedankt! ik had hier niet opgelet omdat alle andere brochures die ik vast heb gehad incl. waren... misschien opnieuw beginnen tellen :)
het is wel een mooie zaal maar wel een nadeel is dat er geen parking dicht bij is.. (tenzij onder de grote markt maar dat is betalend..) voor de rest is het eten daar wel ok! de passade in mechelen-zuid is anders ook wel een mooie zaal, wel niet zo groot.. succes er nog mee!
Wij doen ons feest in Passade zoals An vermeldt. Tot nu toe zijn we super tevreden. Het eten is daar (op restaurant) altijd super lekker, de zalen zijn super mooi en de mensen super vriendelijk. Echt de moeite om eens te gaan kijken!
De parking is geen probleem, vind het eigenlijk wel leuk. De mensen parkeren zich ergens op het douaneplein of zo, en de zaal heeft 2 oude VW-busjes die constant de navette doen. Supertof! Al veel leuke commentaar over gehoord. Maar je moet er voor zijn natuurlijk...
ja daar hebben we idd ook bij stil gestaan voor het vervoer maar het is inderdaad een heel tof systeem van die busjes. Passade is spijtig genoeg te klein voor ons want het zijn idd toffe zalen. We gaan deze week een keertje langs bij Salons Van Dyck. Al zijn we wel een beetje geschrokken toen bleek dat de btw niet inbegrepen was (met dank aan Tinneke :)) We gaan ook een keertje langs het hof van Beatrijs in Lier. Dus ik ben benieuwd wat het zal worden :)
hey, Ben je al naar de gemeente gaan luisteren of zij je die datum willen trouwen, want wij zouden ook willen trouwen op 19.05.2012 en op de gemeente deden ze moeilijk omdat de donderdag een feestdag is!!?? Groetjes
hier hebben we totaal niet bij stil gestaan we hadden op de website gekeken en daar stond dat eht altijd mogelijk was van maandag tot en met zaterdag, dus laat ons hopen! kan je dan al meer dan een jaar voordien je datum bij de gemeente vastleggen?
wij zijn 1st gaan luisteren op de gemeente of het kon, en of het gans de dag kon of enkel voormiddag of namiddag. Maar toen zij zagen dat de donderdag een feestdag was werd ons verzoek geweigerd door het personeel daar. Ik was zo verontwaardigd dat ik thuis ben gekomen en direct de burgemeester heb gebeld met de vraag of dit inderdaad klopte. Hij ging het bekijken en ons terugbellen. Dit is geleden van woensdag en tot nu heb ik nog steeds niets vernomen. Toch hou ik vol dat ik 19.05.2012 wil trouwen. Daarom wou ik eens weten of het enkel hier was dat de gemeente weigerd of ook nog op andere gemeenten. ik vind het eigenlijk wel straf moesten ze ons echt weigeren te trouwen omdat op DONDERDAG een feestdag is. Laat je iets weten of het bij jullie kan of niet? Succes...
Het voordeel bij ons is dat de persoon die ons zal huwen toevallig iemand is die we goed kennen dus zou dit voor ons normaal gezien minder een probleem zou vormen... Nu je mij er op attent gemaakt heb ga ik wel al eens informeren want wij dachten dit pas in mei te doen. Ik begrijp ergens wel dat ze dat minder zien zitten omdat het personeel vermoedelijk donderdag vrijdag en zaterdag verlof zal krijgen maar de enige die bij ons aanwezig moet zijn is de schepene... Tis echt wel stom voor jullie! Moest het bij ons niet lukken zouden wij het op een vrijdag alleen met onze ouders en getuige doen vermoedelijk maar ik zou dat ook wel heel stom vinden!