Terug naar overzicht
Hey, Wij hebben de bus van Lauwers gereserveerd! We hadden eerst een afspraak gemaakt om te gaan zien en ik vind het echt een héle mooie bus! De prijzen staan op hun site. Je moet wel snel zijn heb ik de indruk! Wij hebben al gereserveerd in december denk ik en toen hadden ze ook al een paar reserveringen...
He Claudia, Bedankt voor je snelle reactie. Heb gisteren een mailtje gestuurd en de bus was nog vrij op onze trouwdag. Maar misschien moet ik ook eerst eens een afspraak maken om eens een kijkje te gaan nemen. In het echt is natuurlijk nog anders dan op foto.
Ik kan wel zeggen dat ik vind dat de bus mooi gerestaureerd is! Mooie zeteltjes enzo en natuurlijk ook de bloemen en de namen op de voorkant van de bus. Ik zou zeker gaan kijken!
Heb net een mailtje gestuurd om een afspraak te maken. Bedankt he en veel succes met jullie trouw. Mocht er nog iemand over foto's beschikken van de bus op jullie trouwdag dan zijn die altijd welkom.
Wij hebben de bus ook vastgelegd... Mijn zusje is er ook mee getrouwd en is echt wel een mooie bus. Wij hebben geen versiering bijgenomen, we gaan zelf een bloemstuk voorzien voor vooraan op de bus.
Wij hebben de bus ook gereserveerd, we hebben ze ook eens bij iemand anders gezien maar gaan ze tegen juni nog bij lauwers bekijken...
Hallo, we zijn gisteren naar de bus gaan kijken maar gaan het waarschijnlijk niet doen. Hij is inderdaad heel mooi . Maar het zou voor ons wel duur uitkomen. We hebben hem al 6 uur nodig en dan moeten we de uren van heen en terug ook nog eens bijbetalen. Hij rijd maar 80 p/ uur en van boechout naar Lochristi zal hij dus wel eventjes onderweg zijn.. Jammer.. Maar mocht er nog iemand zo een Bus weten die iets goedkoper is, horen we het graag.