Nu Online
Momenteel zijn er 627 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tasje en bruidsboeket?

8-2-2011 10:03:17
Hallo,
Zelf heb ik een gekleurde jurk gekozen. De dame in de winkel presenteerde er een tasje bij. Ik heb het nog niet gekocht, maar twijfel. Kan het een tasje en een bruidsboeket. Lijkt me wat veel. Wat denken jullie?
Alvast bedankt voor jullie mening.

Ingrid
7-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 900

frida
6-2-2010
 Meld misbruik8-2-2011 10:33:53

Dag, Ik zelf zou het niet doen, een tasje plus je bruidsboeket maar ja dat is persoonlijk hoor!

Leontine
3-6-2011
 Meld misbruik8-2-2011 10:48:33

Ik denk dat het iets te veel zal zijn. In je ene hand je boeket, in je andere hand je tas en aan je derde arm je bruidegom . Eventueel kan je wel een tasje nemen, maar dan zou deze overdag door je getuige/bruidsmeisje/moeder/vriendin moeten worden bijgehouden. Waarschijnlijk leg je 's avonds toch je boeket aan de kant, dus dan zou je hem eventueel zelf kunnen bijhouden, maar wil je dat? Denk dat je het daar dan ook te druk voor zal hebben met dansen en met gasten praten.

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik8-2-2011 10:51:19

Als je echt het tasje wil, dan kan je misschien opteren voor zo'n bruidsbloem rond je pols? Zelf zou ik het niet zo direct doen, maar wie weet wil jij dat tasje wel héél hard en is dit een optie voor je? Het is die dag inderdaad wel belangrijk dat je niet te veel moet meezeulen denk ik...

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik8-2-2011 11:04:53

Hallo,

Ik denk dat je wat veel gaat vasthebben. Ik had soms al problemen met alleen het boeketje. Je kan misschien wel wat bloemen op je tasje laten maken zodat dit eigenlijk je bruidboeketje is...

Groetjes
Annelies

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik8-2-2011 12:14:39

hoi Ingrid,

Ik heb wel een tasje, maar niet om zelf te dragen, maar gewoon om mijn persoonlijke spulletjes makkelijk bij mijn mama te kunnen droppen.
Ik zou het precies nogal veel vinden om én een boeket én een tasje vast te houden, ik neem aan dat je je man ook al wel eens wil vasthouden op die dag? :-)

groetjes
Joyce

ilse
7-8-2010
 Meld misbruik8-2-2011 12:26:09

Hey Ingrid,
Ik zou het niet doen, met je bruidsboeket en je echtgenoot heb je al genoeg aan je handen hangen Bovendien zijn zo'n aangepaste tasjes vaak prijzig en doe je er misschien achteraf toch niks meer mee.
Groetjes,
ilse

Patricia
6-8-2011
 Meld misbruik8-2-2011 15:11:43

Ik dacht dit ook te doen maar ze hebben mij dat afgeraden in de bruidszaak. Ik ga een gewoon klein tasje meenemen en in de auto bij mijn ouders laten. Ik heb wel enkele dingetjes mee te sleuren: oogdruppels, bril in geval dat het echt te pijnlijk wordt voor m'n lenzen tijdens de laatste uurtjes van het feest, reserve lenzen, zakdoekjes, beetje lipstick ofzo,...

Dus je kan opteren om dat zakje in de auto te laten en het door iemand te laten dragen en op éénzelfde plaats te laten dan.

Groetjes,
Patricia

An
23-7-2011
 Meld misbruik8-2-2011 17:44:05

Ik zou het ook niet doen!! Zelf geef ik alles aan mijn mama en schoonmoeder mee..

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik8-2-2011 18:14:56

Ik ben het eens met hierboven: is een overbodige aankoop! ;-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...