Terug naar overzicht
Dag, Ik zelf zou het niet doen, een tasje plus je bruidsboeket maar ja dat is persoonlijk hoor!
Ik denk dat het iets te veel zal zijn. In je ene hand je boeket, in je andere hand je tas en aan je derde arm je bruidegom . Eventueel kan je wel een tasje nemen, maar dan zou deze overdag door je getuige/bruidsmeisje/moeder/vriendin moeten worden bijgehouden. Waarschijnlijk leg je 's avonds toch je boeket aan de kant, dus dan zou je hem eventueel zelf kunnen bijhouden, maar wil je dat? Denk dat je het daar dan ook te druk voor zal hebben met dansen en met gasten praten.
Als je echt het tasje wil, dan kan je misschien opteren voor zo'n bruidsbloem rond je pols? Zelf zou ik het niet zo direct doen, maar wie weet wil jij dat tasje wel héél hard en is dit een optie voor je? Het is die dag inderdaad wel belangrijk dat je niet te veel moet meezeulen denk ik...
Hallo, Ik denk dat je wat veel gaat vasthebben. Ik had soms al problemen met alleen het boeketje. Je kan misschien wel wat bloemen op je tasje laten maken zodat dit eigenlijk je bruidboeketje is... Groetjes Annelies
hoi Ingrid, Ik heb wel een tasje, maar niet om zelf te dragen, maar gewoon om mijn persoonlijke spulletjes makkelijk bij mijn mama te kunnen droppen. Ik zou het precies nogal veel vinden om én een boeket én een tasje vast te houden, ik neem aan dat je je man ook al wel eens wil vasthouden op die dag? :-) groetjes Joyce
Hey Ingrid, Ik zou het niet doen, met je bruidsboeket en je echtgenoot heb je al genoeg aan je handen hangen Bovendien zijn zo'n aangepaste tasjes vaak prijzig en doe je er misschien achteraf toch niks meer mee. Groetjes, ilse
Ik dacht dit ook te doen maar ze hebben mij dat afgeraden in de bruidszaak. Ik ga een gewoon klein tasje meenemen en in de auto bij mijn ouders laten. Ik heb wel enkele dingetjes mee te sleuren: oogdruppels, bril in geval dat het echt te pijnlijk wordt voor m'n lenzen tijdens de laatste uurtjes van het feest, reserve lenzen, zakdoekjes, beetje lipstick ofzo,... Dus je kan opteren om dat zakje in de auto te laten en het door iemand te laten dragen en op éénzelfde plaats te laten dan. Groetjes,Patricia
Ik zou het ook niet doen!! Zelf geef ik alles aan mijn mama en schoonmoeder mee..
Ik ben het eens met hierboven: is een overbodige aankoop! ;-)