Terug naar overzicht
De vlasschaard is een grote zaal, maar 135 personen is niet te weinig voor die zaal. Ze zorgen ervoor dat de tafels wat uit elkaar staan ... ik heb er feesten gehad voor amper 100 man en dan heb je wel het idee dat de zaal te groot is. Wat tuinen en terassen betreft ... als het weer is zoals juli vorig jaar heb je kans dat iedereen tot een kot in de nacht buiten zit. Is weinig tot niks aan te doen.
Hey Kelly, de man van la grange heeft ons verteld dat bij goed weer er eventueel mensen ook buiten kunnen zitten.. (en de tafels staan tijdens de receptie in de schuur dus daar heb je geen last van!) Bij ons waren die 2 verdiepen ook een beetje het struikelblok. Succes, het is niet gemakkelijk!
hoi Wij geven ons feest in La Grange, maar hebben gekozen voor de dansfeest-formule. Wij eten enkel met de sutie in de late namiddag (in La Grange). Zou je geen 135 personen kunnen laten zitten in La Grange? Zo klein is de zaal toch niet? groetjes Joyce
Wij hebben de Vlasschaard en ik ben daar tot nu toe heel tevreden van! Wij nodigen ook maar 150 à 170 mensen uit, maar ik denk niet dat dit echt een probleem gaat zijn.
Ik heb geen ervaring met deze zalen maar als jullie niet 200% zeker zijn zou ik zeggen: blijft zeker verder kijken! Wij twijfelden ook enorm (vooral wegens ook een te beperkte capaciteit) en zijn dus blijven verderzoeken en iets later hebben we dan ook de "perfecte" zaal gevonden! Geef dus de moed niet op! ;-) Groetjes!
Vlasschaard ken ik niet, wij zijn ook naar la grange gaan kijken en vonden het een hele mooie lokatie, maar qua budget/idee kon/wou hij niets doen voor ons, daarom voor andere zaal gekozen.