TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Aurelie
13-5-2011
|
8-2-2011 12:05:06
Je hebt gelijk gehad!! Wij hebben ook een jaar en half op voorhand gebeld, en daar was er geen enkele zaterdag meer vrij, maar vrijdagen wel !! Succes met de voorbereidingen
|
|
Joke
21-5-2011
|
8-2-2011 12:09:54
Hoi,
Je kan inderdaad beter tijdig je zaal vastleggen, zo kan je de datum die je wil nog nemen... Mijn vriendin is in die zaal geweest en ik moet zeggen dat het een prachtige zaal is, lekker eten... twas echt super en het is inderdaad fijn om na het feest gewoon de trap naar boven te nemen. 's Morgens nog een lekker ontbijtbuffetje... leuk concept!
|
|
Evelien
1-9-2012
|
8-2-2011 12:54:33
Heyhey,
Blij dat jullie jullie feestzaal gevonden hebben!
Wij hebben de onze (voor 01/09/2012) al op 3 oktober vorig jaar, dus bijna 2 jaar op voorhand, vastgelegd en toen begonnen er al zaterdagen vol te lopen dus als je jouw droomzaal wil, moet je er inderdaad op tijd bijzijn! ;-)
Groetjes en veel succes!
Evelien
|
|
Charlotte
1-6-2011
|
8-2-2011 13:06:58
Het beste wat je kunt doen als je die kans hebt!
Wij zijn verloofd sinds oktober vorig jaar en wilden dit jaar in de zomerperiode trouwen. Wel, ik kan je verzekeren dat het - rekening houdend met examens, communies, werkende mensen op zaterdag etc. - een hele klus is geweest om zalen te vinden die én groot genoeg waren én vrij waren op een datum in die zomerperiode. Onze favoriete zaal was van februari dit jaar tot november volzet op elke vrijdag en zaterdag. Na vele andere zalen te hebben bezocht, hebben we dan toch besloten om onze lievelingszaal te kiezen en te trouwen op de woensdag voor het Hemelvaart-weekend (dit heeft een klein beetje een vrijdag-effect én we krijgen er een lang weekend bij om na te genieten - handig, want doordat we beiden zelfstandig zijn, konden we niet op verlof rekenen...).
Dus, zo zie je maar, je hebt de juiste keuze gemaakt! Enjoy!!
|
|
Chantal
16-6-2012
|
8-2-2011 13:35:46
Bedankt allemaal voor de leuke reacties! Leuk dat jullie zelf ook nog allemaal in jullie droomzaal terecht konden!
Ik besef dat we echt veel geluk hebben gehad, want hadden we gewacht tot zaterdag, dan had 16 juni er misschien ook al niet meer geweest! Maar mede dankzij de tips hier op het forum, heb ik gebeld, dus iedereen hier enorm bedankt! Goed dat dit forum er is...heb er al heel veel aan gehad en al leuke ideetjes uit kunnen halen!
Jeej, een eerste mijlpaal is al behaald ...nu op naar de miljoenen andere to do's!!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|