Nu Online
Momenteel zijn er 397 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Optie op zaal - Zo blij!!

8-2-2011 11:48:01
Hoi mede-bruidjes-to-be

Ben momenteel zo gelukkig dat ik dit even met jullie wilden delen ! Na van heel veel vrienden/kennissen/collega's/jullie gehoord te hebben dat je maar beter op tijd start met het zoeken naar een zaal (ook al is dit voor ons nog 1.5 jaar veraf), heb ik na een aantal verschrikkelijke nachtmerries beslist om onze droomfeestzaal - die we komende zaterdag gaan bezichtigen - alvast een telefoontje te geven om eens te polsen naar hun boekingen voor juni volgend jaar. En wat een geluk....Alle zaterdagen in juni 2012 waren al geboekt, behalve de datum die wij in gedachten hadden! Ik ben zo blij dat ik toch gebeld heb! Ik dacht dat het wel aan mijn veel te vroege-paniekaanvallen zou liggen: juni 2012 is immers echt nog wel veraf en ik dacht dat er nog wel keuze genoeg zou zijn...maar blijkt dat mijn lieve vrienden/collega's/kennissen/jullie mij toch echt wel heel goede raad hebben gegeven! Nu hebben we een optie op 16 juni 2012 bij Domein Martinus (Halle-Zoersel) en ik kijk er nu nog meer naar uit om zaterdag de zaal te bezichtigen!

Het domein lijkt ons echt helemaal ons ding met een mooie grote tuin (om buiten de viering te kunnen houden bij goed weer), de zaal is heel groot zodat onze gigantische familie en al onze vrienden allemaal een plekje kunnen krijgen, het is dichtbij waar we wonen en je kunt er blijven slapen (heb veel familie uit Nederland, die toch een hele excursie moeten maken om tot bij ons te geraken...dus voor hen is het leuk dat ze niet meer naar huis moeten om 5 uur 's nachts !

Ben dus zooo gelukkig! Vanavond wordt dat lekker soezen in bed - zonder nachtmerries!

Lieve groetjes

Tal

Chantal
16-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1062

Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik8-2-2011 12:05:06

Je hebt gelijk gehad!! Wij hebben ook een jaar en half op voorhand gebeld, en daar was er geen enkele zaterdag meer vrij, maar vrijdagen wel !!

Succes met de voorbereidingen

Joke
21-5-2011
 Meld misbruik8-2-2011 12:09:54

Hoi,

Je kan inderdaad beter tijdig je zaal vastleggen, zo kan je de datum die je wil nog nemen... Mijn vriendin is in die zaal geweest en ik moet zeggen dat het een prachtige zaal is, lekker eten... twas echt super en het is inderdaad fijn om na het feest gewoon de trap naar boven te nemen. 's Morgens nog een lekker ontbijtbuffetje... leuk concept!

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik8-2-2011 12:54:33

Heyhey,

Blij dat jullie jullie feestzaal gevonden hebben!

Wij hebben de onze (voor 01/09/2012) al op 3 oktober vorig jaar, dus bijna 2 jaar op voorhand, vastgelegd en toen begonnen er al zaterdagen vol te lopen dus als je jouw droomzaal wil, moet je er inderdaad op tijd bijzijn! ;-)

Groetjes en veel succes!

Evelien

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik8-2-2011 13:06:58

Het beste wat je kunt doen als je die kans hebt!

Wij zijn verloofd sinds oktober vorig jaar en wilden dit jaar in de zomerperiode trouwen. Wel, ik kan je verzekeren dat het - rekening houdend met examens, communies, werkende mensen op zaterdag etc. - een hele klus is geweest om zalen te vinden die én groot genoeg waren én vrij waren op een datum in die zomerperiode. Onze favoriete zaal was van februari dit jaar tot november volzet op elke vrijdag en zaterdag. Na vele andere zalen te hebben bezocht, hebben we dan toch besloten om onze lievelingszaal te kiezen en te trouwen op de woensdag voor het Hemelvaart-weekend (dit heeft een klein beetje een vrijdag-effect én we krijgen er een lang weekend bij om na te genieten - handig, want doordat we beiden zelfstandig zijn, konden we niet op verlof rekenen...).

Dus, zo zie je maar, je hebt de juiste keuze gemaakt! Enjoy!!

Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik8-2-2011 13:35:46

Bedankt allemaal voor de leuke reacties! Leuk dat jullie zelf ook nog allemaal in jullie droomzaal terecht konden!

Ik besef dat we echt veel geluk hebben gehad, want hadden we gewacht tot zaterdag, dan had 16 juni er misschien ook al niet meer geweest! Maar mede dankzij de tips hier op het forum, heb ik gebeld, dus iedereen hier enorm bedankt! Goed dat dit forum er is...heb er al heel veel aan gehad en al leuke ideetjes uit kunnen halen!

Jeej, een eerste mijlpaal is al behaald ...nu op naar de miljoenen andere to do's!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info