Nu Online
Momenteel zijn er 652 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Waar nog trouwringen zoeken.

8-2-2011 12:58:41
Even jullie hulp nodig. We kunnen maar geen beslissing nemen ivm de trouwringen.
We zijn al op verschillende plaatsen gaan kijken voor een trouwring. En ik heb er ook al mooie gezien, maar ik kan maar niet kiezen. En blijf er mee zitten dat ik moet verder zoeken voor de perfecte trouwring.
Hebben jullie nog goeie tips? Wat we mooi vinden is in de stijl van Gerda de vrij en anneleen Eyckmans.

Tinne
4-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 16 | Gelezen: 1958

deborah
28-5-2011
 Meld misbruik8-2-2011 13:08:31

mss eens kijken bij FDO?
maken ringen naar jouw vraag

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik8-2-2011 13:09:31

Ik ken de stijlen die je vraagt niet, maar wij hebben onze ringen besteld bij FDO in Izegem.
Die maken ook maatwerk. En van prijs zijn die heel goed.
Anders eens informeren daar? Je kan mailtje sturen met een ontwerp als je niet van de buurt bent, misschien kunnen ze dan al zien of zij zoiets ook kunnen maken en rond welke prijs het zou liggen.
Dat zijn daar echt heel vriendelijke mensen!

Ingrid
7-5-2011
 Meld misbruik8-2-2011 13:21:42

Hey Tinne,
Ik vind de stijl van Anneleen Eykmans ook super (ben gaan kijken op haar site). Onze trouwringen komen van Wim Meeusen/Antwerpen. Die vind ik persoonlijk héél origineel en supermooi. Ik ben ook niet de gemakkelijkste in kiezen. Kijk eens op de site: www.wimmeeussen.be (6 à 8 weken leveringstermijn)
Groetjes,
Ingrid

joke
2-9-2011
 Meld misbruik8-2-2011 13:22:53

Ines B (Lier) en Wim Meeuwssen (Antwerpen) ontwerpen ook eigen creaties.

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik8-2-2011 13:47:36

Hallo,

Wij zijn bij Diane Pacholski (Hasselt/Wimmertingen) geweest. Zij heeft heel mooi ringen maar maakt zo zoals jullie graag willen, uniek dus. Van prijs valt het bij haar ook heel goed mee. Ze heeft boekjes van alle ringen die ze ooit gemaakt heeft en er zit vanalles tussen hoor.... echt de moeite om eens te gaan kijken.

Groetjes
Annelies

Patricia
6-8-2011
 Meld misbruik8-2-2011 14:05:46

Fede Di Oro ;-)

Marijke
3-6-2011
 Meld misbruik8-2-2011 14:24:00

Wim Meeusen kan ik ook zeker aanraden! hij heeft eigen ontwerpen, maar past ze met veel plezier aan. Je kan ook je eigen ontwerp doorgeven of samen iets uitwerken.

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik8-2-2011 14:48:48

Wij zijn bij ilse Verbruggen geweest. Zij maakt wat jij graag ziet. Enkele voorbeeldjes staan op haar siten maar ze maakt ook strakkere ontwerpen.
www.ilseverbruggen.be

Tinne
4-6-2011
 Meld misbruik8-2-2011 14:51:46

Bedankt voor jullie reacties.
Fede di Oro is niet onze stijl vrees ik. Ik heb ze enkele maanden geleden op de beurs in antwerpen bekeken.
Wim Meuwissen vond ik zeer mooi, maar als ik die rond mijn vinger zag vond ik ze vaak te zwaar voor mijn vingers. Meestal staat een fijne ring het mooiste rond mijn vinger, maar die vind ik dan weer minder op een trouwring lijken.
Pfff, ik ben nogal een moeilijk geval dat helemaal niet kan beslissen.
Andere aanraders zijn altijd welkom, Diane Pacholski ga ik zeker eens bekijken.

Anika
9-4-2011
 Meld misbruik8-2-2011 15:11:37

Sofie De Nys!! Zeker eens kijken naar haar website. Daar krijg je al een idee van haar stijl. de ringen worden op eigen smaak ontworpen.

Thomas
9-4-2011
 Meld misbruik8-2-2011 15:48:34

Wij laten ook onze ringen zelf ontwerpen bij Sofie De Nys.
Tot nu toe heel tevreden :)

Elke
9-7-2011
 Meld misbruik8-2-2011 17:39:06

Hey Tinne

Wij zijn naar Elke Smellenbergh (in Hasselt) geweest (wel 3 à 4 maanden levertijd). Ik heb dunne vingertjes en zie dus ook liever een dunne ring aan mijn vingers... ik heb in haar collectie aangeduid welke ringen ik mooi vond en daar hebben we dus een 'fijner' exemplaar van gemaakt dat er inderdaad nog uit ziet als een trouwring...
En natuurlijk is er dus ook een groot voordeel... de ring was een stuk goedkoper... mooi meegenomen met de hoge goudprijzen van het moment...

Veel succes met je zoektocht...

Melanie
21-5-2011
 Meld misbruik8-2-2011 18:34:48

Wauw ik heb eens op de site van Ilse Verbruggen en Anneleen Eyckmans gekeken en die zijn echt wel heel speciaal. Jammer is dat het zover is aangezien ik van van WVL kom.... en de levertijd zal ook niet evident zijn vermoed ik aangezien we in mei al trouwen.
Weet er iemand meer info? En wat zijn de richtprijzen ongeveer?

Tinne
4-6-2011
 Meld misbruik9-2-2011 13:00:59

Hoi Melanie,

We zijn enkele weken geleden naar Anneleen Eyckmans geweest. Echt een superlieve dame. De levertijd was ongeveer 6 à 8 weken. Ik had toen een fijn exemplaar met bloemetjes gekozen (geen steentjes) onze 2 ringen kwamen toen rond € 1300. Ik denk dat je daar toch een minimum van € 1200 moet tellen als je wit goud wil, afhankelijk hoeveel goud ze nodig hebben.

Femke
26-2-2011
 Meld misbruik9-2-2011 20:11:12

Onze ringen komen van Christophe Waterinckx in Erembodegem (ooit aangeraden door iemand op dit forum). Op zijn website kun je al een idee krijgen van de mogelijkheden.

Echt superservice! We laten de ringen nog even daar omdat ze er veiliger liggen dan bij ons in de kast.

Lisa

Meld misbruik10-2-2011 13:35:07

Je hebt in Amerika http://www.bluenile.com . Daar heb ik veel goeds over gehoord... check sowieso ff op http://www.diamantenringen.com om te kijken waar je op moet letten, heb ik ook gedaan!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...