TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lieselot
24-9-2011
|
8-2-2011 14:49:44
Pff, zo'n moeilijke vraag. Hangt er een beetje van af of jullie genodigden vooral bier- of wijndrinkers zijn, hé? Een fles of twee per persoon? Of is dat zwaar overdreven? Ik heb zo'n beetje de neiging om schrik te hebben dat ik niet voldoende heb, met het gevolg dat ik altijd overschot heb...
moeilijk, moeilijk...
|
|
joke
13-8-2011
|
8-2-2011 15:27:55
wij serveren ook wiite en rode wijn, we doen een kleine
ontvangstreceptie, dan bbq en dessert onze traiteur zei
ons dat je een halve fles per persoon moet tellen, dat
komt volgens hun toe omdat er ook mensen zijn die geen
wijn drinken, volgens hem moet je van het totaal aantal
flessen dan 60 procent witte nemen en 40 procent rode.
grtjs
|
|
Charlotte
1-6-2011
|
8-2-2011 15:56:05
Wij hebben ook de optie om zelf onze drank mee te brengen (met kurkrecht dan), en de zaal heeft ons daar zelf een idee over gegeven hoeveel we zouden moeten voorzien in dat geval... Misschien eens aan hen vragen? Zij hebben daar behoorlijk wat ervaring mee... Ik zou het zelf ook niet zo direct kunnen inschatten :-D.
|
|
Annelies
7-8-2010
|
8-2-2011 15:58:48
Hallo,
Kan je de rest niet teruggeven? Wij hadden er meer dan voldoende laten leveren en de ongeopende flessen werden gewoon teruggenomen. Ik denk als je een halve fles per persoon telt dat je meer dan voldoende hebt. Ik kan mij niet dadelijk meer herinneren hoeveel wijn er bij ons is gedronken. Ik zal straks thuis eens kijken of ik dit nog kan terugvinden, dan laat ik je het nog weten...
Groetjes
Annelies
|
|
Tine
|
8-2-2011 16:05:17
Volgens mij kan je de ongeopende flessen mee terugnemen. Je kan er beter teveel dan te weinig hebben. Ik zou schatten op een halve fles p.p.. Schenken jullie bij de BBQ en het dessert enkel rode wijn? Ik ken toch veel mensen die graag wijn drinken maar niet houden van rood en liefst wit drinken.
|
|
Lieselot
24-9-2011
|
8-2-2011 16:20:31
een halve fles bij de receptie lijkt mij te doen, maar toch niet bij het eten? volgens mij ga je er daar toch wel wat meer nodig hebben!
|
|
jeff
27-8-2011
|
8-2-2011 18:12:59
Wij hebben ook kenners, ook zogezegde kenners en ook enkele "zagen"....
Maar ...wij trouwen...en wij beslissen!
Het is soms ook niet bij die zogezegde kenners...dat je de beste wijnen te drinken krijgt als je op bezoek gaat.
Volg gewoon jullie idee, jullie visie...er zal steeds commentaar zijn
|
|
Melanie
21-5-2011
|
8-2-2011 21:24:09
een lekkere wijn die je zeker duurder zou schatten (al dikwijls gehoord) is Los Condes (of Condos weet niet juist meer) van de Colruyt (heeft een gouden draadje rond de fles geweven). Hij kost maar 4.5€ of zo maar zou je zeker 7€ of meer schatten. Is een rode wijn.
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|