Terug naar overzicht
Hallo, Ik zou gewoon op internet, in boekjes, op tv, ... zoeken naar iemand (model, zangeres,...) met het kapsel dat je graag ziet en daarmee naar de kapper. Of verschillende kapsels... de kapper/ster weet dan wat je bedoeld en heeft misschien zelf hierbij ook ideëen.... en wat proefkapsels laten doen tot het goed zit! Groetjes Annelies
Ok dankje!! Heb al verschillende dinges gevonden, maar nog niet helemaal mijn ding. Voort blijven zoeken en verder info bij kapper ;-) !!! x
Aan je bericht te zien ga ik er ook van uit dat je geen traditioneel wit kleed neemt? Wat dacht je van de puntjes van een korte coupe te verven in het kleur van je jurk ???
Jawel, ik heb een off white kleed :-D Hihi, maar ik ga mijn haar niet verven in lichte kleur, want heb zwart haar ;-) !! Is wel kleed met diep open rug en haltervorm en dan zijwardse superlange sleep maar vrij modern ook :-D Zou nauwansluitend aan taille en heel los en megalang vanaf heupen :-) Maar kga wel voor den openingsdans iets speciaal gedurfd doen: rode basketjes, want ons thema is wit rood ;-) !! En dan zo opeens m'n kleed naar boven en showen :-D !!! We doen ne mix hé voor onzen dans :-p !!
vraag raad aan thepinkhairmobil