Terug naar overzicht
hoi als je hem er zo graag bij wilt moet je dat gewoon doen meid, ze moeten daarom toch niet echt een specifieke taak hebben, ze zijn gewoon bruisjongen, misschien een leuk idee, zet de 2 kleinste in een bolderkar en laat die van 10 de kar de kerk in rijden zeer mooi zicht en zullen ze zeker leuk vinden. Hoe dan ook, een echte taak is niet nodig, je ziet die kids gewoon graag en wil ze die dag heel dicht bij je das toch voldoende. Als je een sleep hebt kan ook eentje achter je lopen en je sleep meedragen, terwijl de andere 2 elk een beer met een ring dragen, zo heeft ieder iets te doen. Of die van 10 kan als hij dat durft misschien wel een kort tekstje lezen in de viering, mogelijkheden zat, je komt er wel uit. Volg je hart. grtjs
Hallo, Als hij zoveel voor je betekent moet je dit zeker doen. Drie is niet teveel, het is eigenlijk hoe je het zelf graag hebt. Wij hadden geen bruidskindjes (geen kindjes in familie of bij vrienden of te klein...) Ik denk dat de bruidskindjes tijdens de viering gewoon ergens zitten. Je kan inderdaad één van hen de ringen laten brengen. Maar buiten dat ze samen met de bruid binnenkomen denk ik niet dat ze een speciale taak moeten vervullen. Je kan ze rozenblaadjes laten gooien maar dan misschien niet uit een rieten mandje... misschien iets stoerder... (ik ben maar hardop aan het denken... ) Groetjes Annelies
Doen zou ik zeggen, het straalt gewoon van je berichtje af... Wij hebben ook een minder gebruikelijke opstelling: 1 jongen van 10 (stiefbroer van het meisje), 1 meisje van 12 (petekindje van mijn verloofde) en 1 jongen van 1 (kindje van mijn broer). De belangrijkste functie die ze zullen hebben is erbij zijn omdat wij dit belangrijk vinden! Daarnaast zullen ze ook zorgen voor de ringen en wie weet nog een paar kleine dingen waar we ze kunnen in betrekken...
Hey, je kan er nooit teveel hebben, wij hebben in totaal 5 bruidskindjes, we zien ze allemaal even graag dus horen ze er allemaal bij! :) Hun taak is voornamelijk schattig zijn ;) en eventueel ringen dragen. Je kan de oudste altijd als 'opdrachtje' geven om de kleintjes tijdens de mis wat bezig te houden of zo. GroetjesGreet