Nu Online
Momenteel zijn er 534 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

alles begint te korten!

8-2-2011 16:04:51
dag allemaal,
met nog 16 dagen op de teller begint het echt wel te korten. alles is in orde, dus ik ben vrij kalm. ik heb soms de indruk dat de anderen er meer van maken...
dit weekend is het ook mijn en mijn vried's vrijgezellenfeest. vrijdag het mijne. ik weet niet wat we gaan doen of met wie, ik heb wel mogen zeggen wat ik zeker niet wil. gelukkig!
mijn vriend zijn vrijgezellen duurt van vrijdagavond tot zondagmiddag! wat ze met hem gaan uitsteken weten we helemaal niet. één ding staat wel vast: ik ga hem missen...

Jessica
25-2-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 936

tamara
20-5-2011
 Meld misbruik8-2-2011 17:32:02

Hey Jessica,
amai spannend. nog 16 dagen te gaan voor je grote dag!
ik zou zeggen amuseer je vrijdag. en idd je zal je vriend wel missen, maar denk dan maar dat het eens zo plezant is dat hij dan zondagmiddag weer terug bij jou is ;)
veel succes
groetjes

An
23-7-2011
 Meld misbruik8-2-2011 17:32:28

Hoe schattig!! Je moet maar denken.. 1,5 a 2 dagen zijn zo voorbij!!
Btw: hij zal je ook wel missen hoor.

Stephanie
10-6-2011
 Meld misbruik9-2-2011 20:11:02

Leuk, bij mij hebben ze gisteren de eerste vergadering voor de vrijgezellen gehad, had ook liever dat het dit weekend al zover was, dan kon ik die stress toch al achterlaten! :)
Veel plezier en geniet ervan!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...