Nu Online
Momenteel zijn er 259 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog bruidjes op dieet?

8-2-2011 18:17:17
Hello brides to be,

puur uit nieuwsgierigheid hoor... maar zijn er nog bruidjes volop aan het lijnen? Ik ben er nu zo'n 3 weken mee bezig met redelijk resultaat. Zou natuurlijk graag nog wat afvallen maar vraag me dan meteen af of er een maximum aantal kilo's is dat je mag afvallen tot aan de 1e pas. Weet iemand dit?

Vet -en suikerarme groetjes ;-)

lies
2-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 17 | Gelezen: 1126

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik8-2-2011 18:23:53

Hey Lies!

Welk dieet? Of wat eet je niet meer?
Moet eer ook nog een vijftal af!

An
23-7-2011
 Meld misbruik8-2-2011 18:53:37

Ik was dat van plan.. maar met de feestdagen is dit mislukt!!
Door m'n buikgriep momenteel ben ik er een aantal kwijt dus dit is he moment om er weer voor te gaan. Volgens mij staat daar geen limiet op voor je eerste pas hoor, moet wel zien dat je dan niet meer teveel bijkomt.. kleiner maken gaat altijd maar groter is nogal moeilijk hé Veel succes nog met je dieet...

sarah
17-12-2011
 Meld misbruik8-2-2011 18:54:41

Hey ik ben ook op* dieet*
Maar eigenlijk probeer ik gewoon er een gezonde levensstijl erop na te houden.
BV ik ontbijt,deed dit vroeger nooit;daarna eet ik altijd een stuk fruit rond een uur of half elf. Vervolgens eet ik een bruin broodje met gewoon beleg en een tomaat of komkommer er mee tussen. Zeker geen smos.
Avond eten is groentjes +/- 400 gr + vlees +/-- 150 gr .
Ik drink massa s water, en 3* week probeer ik te bewegen. Ik gebruik de tracker van sparkpeople om ùijn evolutie en vet/koolhydraten+ andere elementen in het oog te houden.
Er zijn er nu een kleine 2.5 af en idealtier zouden er nog 3.5 af moeten.
Ik val zeer traag maar gestaag af, persoonlijk vind ikdit beter dan ineens massas en erna terug met de gebakken peren zitten.

Isabel
3-9-2011
 Meld misbruik8-2-2011 19:06:18

Hey,

Ik ben al sinds augustus bezig met lijnen en ben ondertussen 15 kilo kwijt. Ik wil nu nog een 3 kilo tegen de eerste pas. Die is 18 mei dus dat zal geen probleem zijn. Als ik mijn kleed besteld heb was ik al 14 kilo kwijt en heb toen wel vermeld dat ik er nog 4 kwijt wou wat geen probleem was voor hen. Ik voel mij wel veel beter nu met die kilootjes minder. ik had precies een doel nodig om mij wakker te schudden!

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik8-2-2011 19:12:18

Hey Lies,

Hier zijn er ook wat schuchtere pogingen om nog wat kilootjes kwijt te spelen.

Mij hadden ze gezegd dat ik niet meer dan 5kg mocht afvallen sinds de aankoop van het kleedje tot aan de 1ste pas. Blijkbaar is er vanaf 5 à 6kg een overgang van maat en dan worden den aanpassingen al redelijk groot...

Dus ja, ondertussen zijn er hier een kleine 2kg af, dus nog 2 à 3 te gaan. Ik probeer wel meer te sporten dan écht te diëten...

Succes!!

lies
2-7-2011
 Meld misbruik8-2-2011 19:24:43

@Jeff,

ik volg geen bekend dieet ofzo hoor... maar het is wel aanpassen!

's Ochtends eet ik 2 donkere boterhammekes met mager beleg, appeltje tussendoor
's Middags soep of slaatje
's Avonds groenten met vlees of vis

Je merkt het, buiten 's ochtends eet ik dus eigenlijk zo goed als geen koolhydraten meer.
Daarnaast ga ik 3x per week 1,5u sporten.

Zoals gezegd, ben nog geen 3 weken bezig maar toch al goede 2,5kg kwijt. Ik zou er nog graag een 6tal verliezen... dus hopelijk is dat geen probleem voor mijn kleed...

Veel succes met de gezonde levensstijl ;-)

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik8-2-2011 19:34:08

Heykes,

Ik ook, maar ik was vroeger heel dik dus ik ben precies constant op dieet. Met de feestdagen ook nog wat aangekomen, maar ik ben al twee kilo kwijt. Ik zou er nog graag 3 à 5kg kwijtspelen. Ik ben niet echt op dieet, maar ik eet vooral gezond en probeer 2x/week te sporten...

Hilde
23-6-2011
 Meld misbruik8-2-2011 20:32:39

hey,

ik ben nu ook een drietal weken gezond aan het eten en er is 2,6 kg af. Ik heb mijn levensstijl grondig aangepast en ik ga nu zeker 3x per week sporten. In de bruidswinkel heb ik gezegd dat ik nog een 8-tal kilo wil vermageren tegen april ,en voor hen was dat geen enkel probleem. Ze kunnen het kleed nog aanpassen (1 à 2 kledingmaten)

cindy
17-9-2011
 Meld misbruik8-2-2011 21:56:28

ik doe weightwatchers en er is nu 10,1 kilo af!

eline
20-5-2011
 Meld misbruik8-2-2011 22:25:31

mijn wijsheidstanden zijn vorige week operatief verwijderd en ik ben in 1 weekje al 2 kg kwijt
de pijn neem ik er bij :)

en ondertussen is dit weer een goede start om er volop voor te gaan!

was zowieso al wat aan het opletten
ben toch al een 4 kg kwijt in aantal weken dus 

hop meiden
span die broeksriem aan!!!

succes xxx 

deborah
28-5-2011
 Meld misbruik9-2-2011 9:42:20

hoi

ben sinds een half jaartje onder begeleiding van een dietieste. ben ondertussen een kleine 5 kg kwijt. ik wou eigenlijk nog een 4-5 kg kwijtgeraken maar de naaister zei na mijn eerste pas niet teveel meer kwijt te geraken aangezien ik mijn kleed in april definitief meekrijg ( ik geloof dat dit ook al eens eerder aan bod is gkomen op dit forum)
dus wat opletten dat er niet teveel meer afgaat

Maartje
21-5-2011
 Meld misbruik9-2-2011 10:05:17

Ik ben sinds 4 weken bezig met WeightWatchers online na het zien van de reclame op tv "Dankzij WeightWatchers kon ik stralen op mijn huwelijk"

Ik ben nu na 4 weken 4,4 kg kwijt, en ben dus tevreden. Als ik op de trouw zou wegen wat ik nu weeg, ben ik heel tevreden! Ik voel me goed in mijn vel dus dat is super! Ik ga toch nog tot aan mn eerste pas doordoen en kijken waar ik uitkom door op deze gezonde manier te eten, dat zal dan wel mijn "gezonde en ideale gewicht" zijn!

De winkel (Linx Hasselt) zal mij contacteren wanneer mijn kleed aangekomen is, om een afspraak te maken voor een eerste pas. Dat zou ergens in maart zijn hebben ze mij gezegd in oktober toen ik het besteld heb. Is dit een normale tijdspanne?

Vind het zo spannend dat ik elk moment een telefoontje kan krijgen om een datum af te spreken!!

Nathalie
10-6-2011
 Meld misbruik9-2-2011 11:58:17

Ben ook wat aan het 'lijnen'. Ik let gewoon op mijn voeding en let er op dat ik niet te veel snoep. Ik drink ook veel water. Er is op 6 maanden +- 5kg. Tot aan ons huwelijk in juni wil er graag nog 2kg af. Dat moet normaal wel lukken.

Veel succes allemaal

Nathalie

Sara
28-5-2011
 Meld misbruik9-2-2011 15:56:58

Hey dames,

niet echt echt dieten hier maar toch goed op voeding letten. Ik heb problem dat als ik dieet ik vreetbuien krijg, en dat wil ik dus vermijden.
Op 2 weken tijd 4 kilo kwijt;

- ochtend 1 boterham
- appel
- middag 2 boterhammen en soep
- anders stuk fruit of niets
- avond wat de pot schaft:p wel minder dan vroeger

ik drinke alleen water, ongeveer 2 liter per dag, af en toe ook eens een theeke met een canderelleke:p

groetjes ene bruid die nog graag 15 kilie zou kwijt zijn tege eerste pas, wat echter niet zal lukke (eerste pas 2 april:p) maar we blijve ervoor gaan

grts

Sara
28-5-2011
 Meld misbruik9-2-2011 15:58:46

te snel:

eveneens 2 tot 3 keer per week gaan lopen:p
en af en toe kan ik dat roepende stukje chocola tocjh niet late:p

grts

lindsay
13-5-2011
 Meld misbruik9-2-2011 19:34:10

ben in mei begonnen met een dieet en dit tot juli gedaan. dus bijan twee maanden, en ben toen tien kilo afgevallen.
ben in augustus toen te huwelijk gevraagd. van jullie tot nu januari 2011, twee kilo bijgekomen. maar dat kom je altijd ongveer bij na een dieet.
sinds half januari terug op dieet, nu drie kilo kwijt.
ik vraag me dus wel vaak af wat de meeste mensen ongeveer wegen. ik voel me steeds dik??!!
sommige zeggen dat ik moet stoppen met dieeten.
wie wilt zijn ervaringen met mij delen. misschien ben ik wel goed???
ben ondertussen ook mijn kleed gaan laten afspelden, dus moet ik nu rond dit gewicht blijven.

alvast bedankt.

groetjes

Stephanie
10-6-2011
 Meld misbruik9-2-2011 20:21:51

Hey, hier ook eentje die voor de zoveelste keer een poging waagt...
14 dagen voor het zoeken van mijn kleed ging het prima maar nadien was het weer negatief, heb me voorgenomen om vanaf januari 2 kg per maand te proberen af te vallen maar ik ben een stiekeme snoeper en tis nt gemakkelijk, eerste week was ik 1.8 kg kwijt de 2de 0.8 kg bijgekomen , vrees dat ik in januari geen 2 kg bij kwijtgeraakt allewel ik toch nog de 2kg per maand wil afvallen.
Ik sport sowieso 2 x paar week, soms 3 en probeer aan mijn 2 l water per dag te komen, maar zie het nt echt goekomen. Maar we gaan er nog voor zenne, het moet!
Kwestie van me goed te voelen de dag zelf en achteraf op de huwelijksreis dus met al de voorgaande mensen gehoord te hebben, hoop ik terug volle moed te starten en bij het nemen van een snoepje, chocolaatje of iets anders eerst aan jullie te denken en het mooi terug te leggen!

Veel succes allemaal, let's do it!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...