Nu Online
Momenteel zijn er 152 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Jeeeej!

8-2-2011 21:05:08
Vanmorgen ging mijn wekker om weer aan het werk te gaan. Gisteren genoten van een vrije dag waarin we weeral productief aan de slag zijn gegaan. Dus toen ik om zes uur mijn wekker dat irritante geluid hoorde maken, had ik een voldaan gevoel.

Zaterdag was ik samen met mijn verloofde naar AVA gegaan om ideetjes op te doen en rond te neuzen tussen de uitnodigingen en allerlei andere snuisterijen. Wat een keuze! En wat een tof gevoel om dit samen te doen! Lees: de grootste voorbereidingen waren van mijn hand en zijn door hem goedgekeurd... zalig dus om er deze keer niet alleen voor te staan!
Neusde ik de richting in van onze uitnodiging, ventje vlug overtuigd en daar was het dan: dat gevoel waar ik zo lang op had gewacht om terug te keren. Ik kreeg weer zin om er volop in te vliegen.

Het ging de laatste tijd namelijk nogal traag vooruit. Nadat we de ringen hadden gekozen (en ze hadden ontvangen :)) en de huwelijksreis hadden vastgelegd, zaten we weeral op een laag pitje te werken.

Zaterdag nog ideeën verzameld, begonnen aan een adressenlijst, bedankjes besteld (bedankjes.nl bedankt :)), en bij de schoonouders gaan eten. Niet al daarvan even tof en met als doel onze trouwdag DE dag van ons leven te maken, maar swat.
Zondag met ventje internet verkennen naar verschillende accessoires... enkele dingen besteld en dan maar wachten.
Maandag bezig gehouden met toffe verrassingen voor de papa en de schoonmama en lekker lang genoten van het doorbladeren van onze trouwmap. Schrap-schrap-schrapperdeschrap... Jeej het gaat weer vooruit!!!!

En als kers op de taart: kom thuis, neem laptop, wacht op opstarten, "You've got mail!" (mijn computer doet dit niet zoals in de film, but who cares, mijn punt is duidelijk denk ik?):

"Hey Sarah,
Ik heb een pakje aangekregen voor jullie,
laat je weten wanneer je het kan komen halen of wij het moeten ophalen?
Groetjes"

Bericht van mijn schoonmama. Ik sprong een gat in de lucht (een nogal eigenaardige reactie op een mail van de schoonmama, maar ja) en ben me naar haar thuis gehaast => schoonmama-lief woont in de straat...

En ja hoor! Ons pakketje dat we zondag hadden besteld was aangekomen! Zeker zijn verzendingskosten waard en alles goed aangekomen... lang leve trouwartikelen.nl!!!

Nog een goeie avond en nacht voor allen! Ik ben zeker dat de mijne niet meer stuk kan!
Sarah

Sarah
16-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 701

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik8-2-2011 21:09:54

Wat hadden jullie besteld? Ik ben nog op zoek naar decoratie, maar ik weet niet goed wat ik moet nemen...

Sarah
16-7-2011
 Meld misbruik8-2-2011 21:39:46

Wij hadden een pen besteld, een zakdoek, een ringkussen, een kousenband, een lint en bellenblazers :) maar voor decoratie ga ik een tulelint en een tulestof gebruiken (trap en ingang) van onestopweddingshop.be. Daar kan je per meter kopen :)
Dat moeten we nog bestellen maar is voor volgende maand. Elke maand wat bestellen en dan komen we er wel he ;)
groetjes xxx

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik8-2-2011 21:46:37

Dat is zo ja! Wij kopen ook elke maand een beetje :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...