Terug naar overzicht
Hey Gudrun, wij zijn wel van de streek en ik weet dat DJ Koen veel draait in Salons Mantovani. www.djkoen-oudenaarde.be/. Wij trouwen op 10 september 2011 en hebben hem gereserveerd voor onze dag. Al veel goede dingen gehoord over hem. Wel niet te lang wachten want hij is nogal druk bezet. Veel succes met de zoektocht!
Dag Gudrun, Reeds vele jaren ben ik dj en geregeld ben ik dj in Salons Mantovani maar ook op andere locaties in deze regio.Neem gerust eens contact op met mij en ik bezorg je een vrijblijvende offerte!!! Je kan al een beknopte uitleg vinden op mijn website: www.partysound.be Vriendelijke groeten, Bart
Dj Bob de Groot is ook heel bekend in de streek. (Uit Wortegem-Petegem) www.djbobdegroot.be Wijzelf hebben dj Serge uit Kluisbergen. http://deejayserge.blogspot.com/ Groetjes, Nathalie
DJ Erwin is ook goed. Heeft al op een paar feesten gedraaid in onze familie en de dansvloer is nooit leeg geweest. Hij is van Oudenaarde. erwin_vansimaeys@hotmail.com 055/31 83 78
Beste, Met enige fierheid stel ik je op deze rubriek onze eigen website voor www.studiohappymusic.be neem gerust een kijkje..wij stellen dit ten zeerste op prijs..vele referentie's op aanvraag verkrijgbaar... Groeten, Dierk Van Paemelen
dj Ed, Koen en Bob de Groot zijn al bezet, spijtig. Iemand nog gehoord van Gi van aalst, Frank van de vijver of Christophe weymiers? merci zulle
Wenst u waar voor uw geld. Wenst u een goeie all-round dj. Neem alvast een kijkje op www.djlieven.be Mvg Lieven