Terug naar overzicht
Hey Barbara, Wij zitten met hetzelfde probleem... Ben op zoek naar leuke Engelstalige teksten die niet meteen de 'cheesy' klinken. Heb gegoogled en nog eens gegoogled, maar nog niet te veel gevonden :-( Op volgende websites vind je misschien wel enkele leuke gedichtjes. www.friendship.com.au/poetry/family www.familyfriendpoems.com/family Als je zelf nog andere dingen vindt, mag je me altijd mailen wedding@simonandcharlotte.com Waarom in het Engels trouwens? Je bruidegom? Niet zo belangrijk als jullie maar gelukkig zijn ;-) Nog veel succes met al je voorbereidingen! Charlotte www.simonandcharlotte.com
ja, ik vind het ook echt moeilijk hoor, tis al rap nogal melig hé. Mijn verloofde is Filipijns, hij spreekt wel al goed nederlands, maar als de familie naar hier komt voor de trouw, wilde ik toch graag dat ook zij verstaan wat er gezegd wordt. moest jij iets vinden laat mij dat dan zeker ook maar weten he ;) barbara_callens@hotmail.com
stuur me je email adres en ik stuur je dat van ons door. Wij hebben een tweetalig!
zou super leuk zijn.mijn email adres kan je hierboven al vinden eigenlijk.of nogmaals hieronder barbara_callens@hotmail.com alvast bedankt, da zal ons wellicht al een beetje op weg zetten.