Terug naar overzicht
Idem hier .. 'k Heb volgende maand mijn 1e pas, 'k ga dat dan eens proberen (want vorige keer had ik er nog wel een bh onder aan) .. Heb een B cupje ..
Ik heb ook een corset/bustier achtig kleed... Maar zonder BH ? Nee jong, dat ga scheuren en doen Ik zou er allessinds niet tegen kunnen!Probeer anders gewoon beiden en zie waar jij je het gemakkelijkst in voelt!
Hallo, Mij hebben ze de keuze gelaten met of zonder bh. Ik heb met gekozen, voelde mij toch wat meer op mijn gemak... Je kan altijd een strapless bh aanschaffen en tijdens je pas proberen. Dat is toch geen weggegooid geld, je kan deze in de zomer ook dragen... Groetjes Annelies
Zelfs zal ik ook geen BH dragen ons mijn kleed aangezien de uitsnijding vooraan in een V loopt zodat je zelfs met een BH met laag tussenstuk steeds iets zou zien zitten. De verkoopster garandeerde mij dat de jurk perfect zou aanpassen en dat er ook een verzeteviging in het kleed verwerkt zit. Neem gewoon wat je zelf het makkelijkst en confortabels vindt. Groetjes Evelien
Hallo, Ik draag geen BH, ik heb de Sabelle van Maggie Sottero en ben vorige zaterdag voor mijn tweede pas geweest en ik heb dit zonder BH gedaan. helemaal geen probleem. als je trouwkleed al een redelijk stevige bustier heeft, is het niet zo nodig om nog een laag (bij al de zoveel andere lagen) te dragen. dit is natuurlijk mijn mening hé! Ik vond het zeker en vast niet ongemakkelijk, en ik draag anders nooit iets zonder BH. En wat het schuren zou betreffen. de stoffen zijn al zo lekker zacht, dus dat is ook al geen probleem. Groetjes!!
Hallo Ik zit ook met hetzelfde dilemma. Mijn kleed heeft ook een V maar ik heb een D cup waardoor ik natuurlijk wel geneigd ben om een BH te dragen. Er zouden bij mij ook voorgevormde cups in het kleed worden voorzien. Ik ga ook de eerste pas afwachten en indien nodig kan ik altijd een strapless aandoen. Groetjes Samira