Terug naar overzicht
Alvast veel geluk in jullie nieuwe woning!!!!!! Nu kan het aftellen beginnen ( en het zal vlug gaan hoor!). Groetjes
Hey Maartje, Voor ons is het nog 120 dagen. Begint ook serieus af te korten. De grote lijnen staan ook al vast maar af en toe slaat de twijfel toch toe. Heb ik wel juiste kleedje gekozen? Past de fotograaf wel goed bij ons? ... Is wel normaal zeker hé. In ieder geval kijk ik ook enorm uit naar de grote dag en vooral naar ons leven samen. Veel succes nog met de voorbereidingen Groetjes Nathalie
Hier nog 92 en idd... Amai dat gaat allemaal véél te vlug, als ik zit te plannen voor het huwelijk zit ik al medio maart Succes in het nieuw huisje!!!
succes in jullie nieuw nestje! hier nog 107 dagen te gaan, gaat idd snel, maar goed ook want ik kijk er echt naar uit!
Bij ons zijn het ook de laatste 100...nu kunnen we echt gaan aftellen... Binnenkort kleedje terug gaan passen, ben eens benieuwd. Ik begin er wel echt naar uit te kijken ookal moet er toch nog wat gebeuren '-)... Veel succes in jullie nieuwe huisje en met de voorbereidingen, dat den 21ste een stralende dag mag worden!!
Hier nog 111 dagen op de teller... we zitten allemaal kortbij hé ;-). Veel plezier met het verhuizen, het is natuurlijk druk, maar ook leuk hé, die tijden! Ergens verlang ik tegen dat het aftellen aan 100 begint, aan de andere kant wil ik er nog een tijdje van weg blijven omdat ik denk dat alles dan véél te snel zal gaan in verhouding met wat nog allemaal moet worden geregeld. Maar het lukt allemaal wel, er hebben het ons al velen voorgedaan :-D. Proficiat met de nieuwe woning!!
Bij ons net hetzelfde verhaal (verhuizen en nog 100 dagen).Inderdaad allemaal heel spannend! Nog veel succes met de voorbereidingen! Groetjes,Kendra
Jaja, dat is een super moment om op die kaap van 100 dagen te zitten. En nu gaat alles als een sneltrein vooruit gaan! Veel plezier nog in het nieuwe huisje en met de laatste voorbereidingen!
Hier ook 100! .. Wat komt het toch dichtbij :)