Nu Online
Momenteel zijn er 627 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwringen zelf ontwerpen - Robbzilla

9-2-2011 11:19:47
Hey mede lotgenootjes!!!

Wij hebben gisteren onze eerste workshop gehad om onze eigen ringen te ontwerpen en maken! En.....
Waaaaaaaooooooooow..... echt super! We wisten allebei niet echt wat te verwachten, maar het ging onze verwachtingen te boven! We hebben bijna alles zelf gedaan.... van ontwerpn, tot de maat maken, de dikte, .... Echt een super geweldige ervaring en onze ringen gaan nu dat ietsje meer betekenen! Echt geweldig! Ik was zo enthousiast en ook een beetje bang. Je wil natuurlijk niets verkeerd of mis doen, want het zijn natuurlijk ringen voor de rest van ons leven! Nu moeten we wachten tot de volgende workshop om ze te zien. We hebben gekozen voor witgoud, maar het kon ook in zilver.

Rob is echt super aangenaam... Hij pushte ons niet om iets te doen of om meer geld uit te geven. De avond startte heel leuk met een glaasje champagne.

Ach ja... je kan uit dit berichtje wel opmaken dat het een super ervaring was en ik kan het alleen maar aanraden!

Nu moet ik mijn kop proberen te focussen op andere dingen... want het werk is lang nog niet gedaan.

Ik wens iedereen heel veel plezier bij het plannen en ik blijf het maar zeggen: geniet er van!!!!

Enjoy!
Charlotte
www.simonandcharlotte.com

Charlotte
28-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 767

ann
2-7-2011
 Meld misbruik9-2-2011 20:07:37

hallo!!!kan je wat meer info geven hierover??
en wat is zo ongeveer de prijs hiervan??
bedankt!!!en super idee!!!

Charlotte
28-5-2011
 Meld misbruik9-2-2011 21:15:51

Hey Ann,

Robbzilla is in hartje Antwerpen... Hij heeft heel veel ervaring met workshops en da merk je ook.
De prijs is rond 150 euro voor de 2 workshops van elk 3 uur. En dan komt er de prijs van het goud en de steentjes bij. Maar je kan ze ook in het zilver maken. Je mag ook oud goud binnenbrengen en je eigen steentje.

Zijn eigen collectie is allesinds al magnifiek!!! Ik ben echt verliefd op zijn werk. Nu maar hopen dat onze ringen ook zo perfect uitdraaien ;-)

Meer informatie www.robbzilla.be !

Veel plezier... laat me weten wat je er van vond!

Charlotte
www.simonandcharlotte.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...