Terug naar overzicht
wij hebben eucharistie, maar heb het kerkelijk toch ook wat minder naar voor laten komen met onze teksten ik zal mijn boekje doormailen
mailen lukt niet. Verkeerd mailadres misschien?
oei, het is inderdaad venvtrouwen@hotmail.be! (oude gewoontes....) Alvast bedankt! :-)
poging 2 onderweg
Hey Kelly, zou je het erg vinden om het ook eens door te sturen? Wij zijn ook op zoek naar een manier om het kerkelijke wat te verzwakken, maar het toch goedgekeurd te krijgen :-) Mijn adres is hannedeschacht@hotmail.com Groetjes, Hanne
Heel erg bedankt, Kelly!! Het helpt ons al zeker op weg :-)
Kunnen jullie het naar mij ook sturen (heb ook geen eucharistie) want ik begrijp de volgorde niet echt. Wat wordt er weggelaten wanneer er geen eucharistie is? En wanneer nemen jullie er dan liedjes tussen? chasity266@hotmail.com
Hallo, Ook ik ben op zoek naar een 'zetje' dat mij op weg helpt om de viering niet 'te zwaar' te maken. Indien je wil mag je het steeds ook doormailen naar mij! Alvast erg bedankt! bjoke20@hotmail.com
hey, Ik ben ook op zoek naar inspiratie, wil je het naar mij ook doormailen? alvast bedankt!! debkwakske@hotmail.com
Hoi, naar mij mag je ook altijd 'alternatieve' boekjes mailen: ineilsbroux@yahoo.com Alvast bedankt!
Lieve bruiden die mij ook willen helpen want zit met hetzelfde probleem? jullie mogen mailen naar mieke_vanhoudt@hotmail.com. Alvast bedankt!
oh lieve mensen, zouden jullie het erg vinden om het ook naar mij even door te sturen? Dit stresskonijntje zit eventjes met de handen in het haar. Veel dank! sien2000@yahoo.com
Hey Kelly, Zou het mogelijk zijn om je boekje ook eens naar mij door te mailen. Wij hebben ook geen gewone kerkelijke ceremonie. Door eerder huwelijk maar een dankviering met zegen over de relatie. En om nog wat inspiratie op te doen. Alvast bedankt! grtjs Vanessa
Hallo allemaal, Hier ook hetzelfde verhaal. Wij hebben ook een dankviering (wegens vorig huwelijk) en zit ook met de handen in het haar voor passende tekstjes. We willen ook vooral leuke tekstjes, zonder dat het allemaal te zwaar wordt... Aan al diegenen die dus passende tekstjes hebben (of een voorbeeldboekje), willen jullie deze ook naar mij doormailen: karinepyl@hotmail.com Bedankt alvast! Groetjes Karine