Terug naar overzicht
Jullie hebben echt al veel gedaan. Wij staan ongeveer gelijk met onze planning. Wij trouwen een weekje later. Ik heb dikwijls hetzelfde gevoel. Vergeet ik niks, hebben we wel de juiste keuzes gemaakt ivm kleed, fotograaf, bedankjes, ... PFFFF;;; echt niet leuk. Maar enkele dagen later, zie ik het weer helemaal zitten. Dus dat zal bij jou ook wel lukken hoor; Veel succes met de voorbereidingen. Groetjes Nathalie
Jullie hebben inderdaad al heel wat gedaan. Wij trouwen een maand later. Alle grote dingen zijn geregeld; * feestzaal+catering * dj * vervoer * kapster + visagiste * gemeentehuis (ondertrouw moet nog gebeuren) * kerk (bezig met misboekje) * fotograaf * uitnodigingen zijn gekozen+ tekst , maar er moet nog een foto van onze kindjes genomen worden om op de uitnodiging te zetten * trouwringen besteld * trouwkleed besteld * schoenen, lingerie, juwelen gekocht * gastenlijst * enveloppedoos * kledij kindjes gekocht Nu moeten de kleine dingen nog gebeuren: * wensboom * versieringen feestzaal, kerk, thuis, * bruidsboeket ... Nog veel plezier bij het voorbereiden
hey, wij trouwen dezelfde dag ;-) maar wij geven ons feest de dag zelf, ja nu begint het toch wel te korten... ons lijstje is ongeveer hetzelfde als bij jullie, wij geven onze feest in een parochizaal en dat brengt natuurlijk wa extra werk ( lees stress) met zich mee. nog veel geluk met jullie voorbereidingen... groetjes els