Nu Online
Momenteel zijn er 732 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

UItnodigingen??

9-2-2011 15:23:45
Dag bruidjes en gommetjes,

Wij trouwen op 22juli 2011 en op de site zie ik dat al een heel deel mensen die later of iets vroeger dan ons trouwen al aan hun uitnodigingen bezig. Wij kunnen hier nog niet mee starten om willen dat we nog niet bij onze pastoor zijn langs geweest weten dus ook nog niet hoe laat we kunnen trouwen en of er koppels voor ons of achter ons zijn. Is dit normaal dat wij nog geen berichtje ofzo hebben gekregen van de pastoor??
En hoe lang duurt het ongeveer eer dat je uitnodigingen klaar zij??

Groetjes

sarah
22-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 984

Yenda
16-7-2011
 Meld misbruik9-2-2011 15:29:00

Hoi,
Wij zijn ook nog niet langsgeweest bij onze pastoor, maar hebben wel reeds contact gehad met de parochie zelf en zij hebben dan eerst ons uur genoteerd (bijna 2 jaar geleden) en in het begin van het jaar hebben we dit uur dan definitief doorgekregen.
Misschien kan je daarvoor ook al eens bellen?
Succes ermee!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik9-2-2011 15:45:10

Ik zou ook bellen of eens langs gaan bij de parochie, hoor! Zij noteren dan wanneer en om hoe laat je in de kerk wenst te trouwen.

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik9-2-2011 16:20:27

Hallo,

Ik zou ook niet wachten tot zij contact opnemen hoor. Je kan naar de pastoor of parochie bellen en zij kunnen je datum en uur al reserveren. Dan moet je naderhand nog naar de pastoor voor de ondertrouw.

Voor de uitnodigingen, wij hebben deze een kleine twee maanden voor ons huwelijk verstuurd. Wij zaten in augustus, vermits dit de vakantieperiode was hebben we de uitnodigingen goed op tijd verstuurd. Wij hebben (dacht ik) een 6-tal weken op onze uitnodigingen moeten wachten (van bestelling tot levering).

Hebben jullie de zaal, gemeentehuis,.... wel al vastliggen? Of wachten jullie om dit vast te leggen tot jullie een datum voor de kerk hebben. Want anders begint het toch wel te korten hoor! Ik wil jullie niet op stang jagen, zeker niet, maar ik was 2 jaar op voorhand met onze zaal en we hebben onze datum moeten veranderen. Deze was al bezet.

Groetjes
Annelies

Barbara
22-7-2011
 Meld misbruik9-2-2011 17:20:23

Amaai, ik zou precies ook nog niet te snel paniekeren.
wij trouwen ook op 22 juli 2011 en moeten nog een heleboel doen.

mijn vriend heeft me pas 8 maand voor de huwelijksdatum ten huwelijk gevraagd.
Wij zijn ook nog niet begonnen aan uitnodigingen of dergelijke.
Ik denk dat het belangrijkst is dat je weet dat je die dag kan trouwen
dat zaal, kerk en stadhuis vastligt
en tis nu ook wel ongeveer tijd om DJ, traiteur, ceremoniemeester en vervoer vast te leggen.
Maar wij zijn eigenlijk ook nog volop bezig met deze dingen hoor.

tkomt wel allemaal in orde
groetjes Barbara

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik9-2-2011 18:17:54

Wij moeten ook nog het gesprek met de priester hebben, maar het uur van de mis hebben we wel vastgelegd via een parochiaal medewerker. Ik zou dit toch eens vragen hoor :-). Niet alleen voor jullie uitnodigingen, maar ook voor jullie dagindeling is het handig om het zo snel mogelijk te weten. Aan de andere kant is er zeker nog geen reden om te panikeren. Wij trouwen begin juni en zijn nog volop de uitnodiging aan het ontwerpen...

sarah
22-7-2011
 Meld misbruik9-2-2011 18:18:58

Bedankt dames voor de reactie ik denk dat ik gewoon eens naar pastoor ga bellen en zien wat die zegt.

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info