Terug naar overzicht
wij trouwen op dezelfde dag moet zeggen dat het bij mij nog mee valt de schrik het gaat idd wel snel, het komt dichter en dichter we hebben ons natuurlijk wat op de nek gehaald met naamkaartjes we gaan er iets heel speciaal van maken het word eigelijk naamkaartje en bedankje in elkaar , gaat heel wat werk in knutselen, plakken, knippen en bakken! dat 100x
Hier ook een begin-Aprilbruid. Wel een weekje achter jullie. Hier steekt de stress toch ook al af en toe de kop op! Zolang ik me met iets bezig ben is het ok, maar anders :Dhier zit de schrik er ook in om met kleine dingetjes niet klaar te geraken, of ze gewoon vergeten te doen! groetjes!
Ellen: Leuke datum ;)! Wij hebben ook alles zelf willen doen, de uitnodigingen, boekjes, naamkaartjes, bedankjes... de uitnodigingen zijn vandaag eindelijk de deur uitgeraakt! Toch al iets :)
hier ook voor midden april, spannend hé
Debbie, uitnodigingen zijn hier ook net de deur uit ! als je alles bekijkt, komt er toch veel bij kijken hé
hier is een toekomstig bruidje die met heeeeeeeeeeeeel veel stress zit!!!durf zelfs hier niet op de site meer te kyken omdat ik altyd precies alleen maar het slechte lees,hahaha!! schynt dat ik al drie weken ni te genieten ben,amai en nog twee maanden tegaan voor myn gezin,ocharme!!maar kan het niet verstoppen dat ik echt wel bang ben voor alles!!altyd is er wel iets dat niet uitkomt of dat er plotseling veranderd wordt!! straks nog is alles bespreken met catering!!dan moet ik nog schoenen zoeken,bruidegom ook en vooral onze drie kindjes hun kleren,daar geraak ik helemaal niet uit!! alé ga stoppen want wilde eigenlyk alleen maar zeggen dat ik ook een april-bruidje ben!!lol grtjs allemaal
Het begint echt wel voor ons allemaal dichterbij te komen :) Wij moeten ook nog eens samen zitten met de catering, maar zal zelf eens moeten bellen denkek, want we horen er niets meer van :s Als ze ons maar niet vergeten zijn! :)