Nu Online
Momenteel zijn er 376 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

De zenuwen beginnen te komen

9-2-2011 15:41:21
Nog 51 dagen en dan is onze dag er ook al! Het gaat superrap.
Ik heb wel wat schrik dat ik niet met alles op tijd zal klaar zijn.
Nog mensen die begin april trouwen?

Debbie
2-4-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 918

Ellen
2-4-2011
 Meld misbruik9-2-2011 16:02:26

wij trouwen op dezelfde dag
moet zeggen dat het bij mij nog mee valt de schrik
het gaat idd wel snel, het komt dichter en dichter
we hebben ons natuurlijk wat op de nek gehaald met naamkaartjes
we gaan er iets heel speciaal van maken
het word eigelijk naamkaartje en bedankje in elkaar , gaat heel wat werk in
knutselen, plakken, knippen en bakken! dat 100x

Anika
9-4-2011
 Meld misbruik9-2-2011 16:14:03

Hier ook een begin-Aprilbruid. Wel een weekje achter jullie. Hier steekt de stress toch ook al af en toe de kop op! Zolang ik me met iets bezig ben is het ok, maar anders :D
hier zit de schrik er ook in om met kleine dingetjes niet klaar te geraken, of ze gewoon vergeten te doen!

groetjes!

Debbie
2-4-2011
 Meld misbruik9-2-2011 17:48:31

Ellen: Leuke datum ;)! Wij hebben ook alles zelf willen doen, de uitnodigingen, boekjes, naamkaartjes, bedankjes... de uitnodigingen zijn vandaag eindelijk de deur uitgeraakt! Toch al iets :)

elke

Meld misbruik9-2-2011 18:54:48

hier ook voor midden april, spannend hé

Ellen
2-4-2011
 Meld misbruik9-2-2011 19:13:28

Debbie, uitnodigingen zijn hier ook net de deur uit !
als je alles bekijkt, komt er toch veel bij kijken hé

marijke
22-4-2011
 Meld misbruik9-2-2011 19:25:53

hier is een toekomstig bruidje die met heeeeeeeeeeeeel veel stress zit!!!durf zelfs hier niet op de site meer te kyken omdat ik altyd precies alleen maar het slechte lees,hahaha!!

schynt dat ik al drie weken ni te genieten ben,amai en nog twee maanden tegaan voor myn gezin,ocharme!!maar kan het niet verstoppen dat ik echt wel bang ben voor alles!!altyd is er wel iets dat niet uitkomt of dat er plotseling veranderd wordt!!

straks nog is alles bespreken met catering!!dan moet ik nog schoenen zoeken,bruidegom ook en vooral onze drie kindjes hun kleren,daar geraak ik helemaal niet uit!!

alé ga stoppen want wilde eigenlyk alleen maar zeggen dat ik ook een april-bruidje ben!!lol
grtjs allemaal

Debbie
2-4-2011
 Meld misbruik9-2-2011 21:08:35

Het begint echt wel voor ons allemaal dichterbij te komen :)
Wij moeten ook nog eens samen zitten met de catering, maar zal zelf eens moeten bellen denkek, want we horen er niets meer van :s Als ze ons maar niet vergeten zijn! :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...