Nu Online
Momenteel zijn er 334 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Stand van zake juli bruidjes

9-2-2011 15:53:00
Dag juli bruidjes

Aangezien de schoonmoeder hier paniek aan het zaaien is dat nooit alles vlot gaat verlopen op de dag zelf en we veel te weinig bezig zijn met de trouw, wil ik via deze weg eens checken hoe slecht we nu wel niet bezig zijn.

Wat hebben jullie al geregeld? Wat moet nog gebeuren?
Wanneer gaan jullie je uitnodigingen rondbrengen?

Bij ons staat dit al vast:
- kerk en wet
- kledij koppel
- fotograaf
- videograaf (= vriend van ons)
- ceremoniemeester hebben we niet echt, maar we hebben al een bevriend koppel aangesproken
- vervoer
- zaal voor receptie en avondfeest
- trouwringen
- misboekje is zo goed als klaar
- voorlopige planning op papier

Ik denk dat het dat is, tenzij ik echt iets belangrijk vergeet :)
Staan we achter? Vergeet ik iets belangrijks?

Alle tips welkom!
Groetjes

Astrid
9-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 870

Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik9-2-2011 16:02:34

Denk dat uw "grote stukken" allemaal goed zijn... Nu zijn't al de details nog eh ;)

Rode loper? Balon ? Bloemen ? Menu ? Uitnodigingen ? Bedankingen ?

Kim
9-7-2011
 Meld misbruik9-2-2011 16:10:41

Hey Atsrid,

Leuke datum :D.
Wat hebben wij al:
- kerk en wet
- kledij bruid
-kledij bruidskindjes
- fotograaf
- ceremoniemeester => vriendin
- vervoer
- misboekje
-DJ => zie ik bij jou niet staan?
-Idee trouwkaart
-Veel ideeën maar nog niet alles is uitgewerkt :P.
We hebben nog tijd!!

XxX

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik9-2-2011 16:11:48

Hallo,

Aurelie noemt er nog een paar op, maar ook misschien nog de openingsdans, DJ,

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik9-2-2011 16:12:45

er valt weer tekst weg... (sorry, maar weet niet hoe dit komt)

wou dit er nog aan toevoegen: kapsel (proef), make-up (proef), ontbijt, ...

Groetjes
Annelies

Astrid
9-7-2011
 Meld misbruik9-2-2011 16:13:50

Hoi

Bedankt voor de snelle reacties.
DJ zit bij bij de zaal, dus daarom had ik hem er niet apart bijgezet.
Menu wordt pas een aantal maanden op voorhand besproken met de zaal, maar we hebben al ideetjes. Het menu zelf wordt gedrukt door de zaal...
Idee voor bloemen is ook al oké, een collega van mij zal dit doen.
We hebben ook al muziek voor tijdens viering, idee voor uitnodigingen en bedankjes, ideeën voor ballonnen, maar moet nog concreter worden.

We zijn dus al bij al niet zo slecht bezig :)

Groetjes
Astrid

Astrid
9-7-2011
 Meld misbruik9-2-2011 16:15:32

De openingsdans is al gekozen :) Nu alleen nog zien dat we er op kunnen dansen :p
Kapsel is al aantal keer geprobeerd en is bij mijn gewone kapster, dus kan ik zeer regelmatig naar toe. Make up: ik weet al waar, maar nog niet laten testen...

Groetjes!

Kim
9-7-2011
 Meld misbruik9-2-2011 16:47:44

Hier is het net hetzelfde Astrid.
Alles zit in het hoofdje maar het moet er nog eens uitkomen :D.
Aja openingsdans hebben wij ook al en mijn bruidsboeket heb ik ook.
Mss zijn er nog dingen dat ik al heb maar vergeet te zeggen...
XxX

Miet
9-7-2011
 Meld misbruik9-2-2011 19:06:17

Hoi,

Wij trouwen ook die dag... Bij ons een beetje hetzelfde.
De belangrijke zaken liggen vast nu moeten we alleen nog een heleboel details regelen,
heel veel van deze details zitten al in mijn hoofd en moeten alleen nog uitgevoerd worden...

Het enige wat me nog wat zorgen baart is dat we nog geen kostuum hebben voor mijn vriend. We weten niet zo goed waar we kunnen gaan kijken in de buurt van Brugge. Iemand een goed idee?

Veel succes met jullie voorbereidingen!

Miet

Debbie
2-7-2011
 Meld misbruik9-2-2011 19:30:34

Hey Astrid,

Wij zitten ongeveer even ver, enkel zijn bij ons de uitnodigingen zo goed als af. Maar we hebben nog geen misboekjes. De menu's zijn via de zaal. Wij moeten ook gewoon nog de details uitwerken en dan is alles zo goed als rond, maar de belangrijkste en de 'grootste' zaken zijn allemaal geregeld. Goed op schema zou ik zeggen
En van wat je schoonmoeder zegt, zou ik mij niets van aantrekken. Het is jullie dag, en je organiseert dat op de manier waarbij je jezelf het beste bij voelt. Ik ken een koppel die hun huwelijk op 5 maand tijd hebben geregeld, van 0 tot en met de rode loper. Dus alles is mogelijk! Vooral niet stressen, dat is voor niets nodig.
Groetjes Debbie

Ellen
9-7-2011
 Meld misbruik9-2-2011 20:07:25

Amai, zo'n stressy schoonmama! Wij trouwen op dezelfde dag, we hebben minder en tegen mij zeggen ze hier voortdurend dat ik alles te snel wil regelen.
Wij hebben bv. nog geen trouwringen, kleertjes voor bruidskindjes, kostuum voor de bruidegom, kledij voor de suite, uitnodigingen...
Ik vind dat het tijd wordt, maar mijn schoonfamilie vindt dus net het omgekeerde...
Zo zie je maar dat alles te maken heeft met hoe je het bekijkt.
Succes!

Sylvie
8-7-2011
 Meld misbruik9-2-2011 21:05:16

Wij trouwen de dag ervoor en hebben nog helemaal zo veel niet.
Bij ons gebeurt het op het gemak. Ben er wel de hele tijd mee bezig in mijn hoofd, maar we willen liever doordachte keuzes maken dan te overhaast te werk te gaan.
Wij hebben al:
- kerk en stadhuis die vastliggen
- feestzaal en menu
- bruidsjurk met alle nodige accessoires
- schoonmama maakt het kussentje
- vriendin aangesproken die nu volop bezig is onze uitnodigingen te ontwerpen (uiteraard met heel veel instructies)
- een tweetal liedjes die we zeker willen gebruiken in de kerk
- mijn vriend heeft zijn getuigen al gevraagd, ik weet het nog niet...

En dat is het ...
Ik weet het, nog een heleboel te regelen, maar 'k ben er toch heel gerust in hoor.

Ik hoorde dat je volgens de traditie je uitnodigingen 6 weken vooraf moet afgeven. Is dat bij jullie ook zoiets?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...