Terug naar overzicht
Hallo Cristine, Mijn schoenen zijn ook niet van satijn. Het zijn lederen schoenen in een witte kleur uit de bruidscollectie van Luca Renzi. Ik mocht in de bruidswinkel gewoon een paar schoenen van een andere winkel meebrengen om te kijken welke best bij m'n kleedje pasten (nochtans verkopen ze zelf ook schoenen, maar ik vond er mijn gading niet...). Verkoopt de bruidswinkel misschien enkel van dit type schoenen? Misschien een verkoopstruc ;-) ?
ik heb gewone gekocht ,niet echt bruidsschoenen, maar de kleur off white en men kleed is ook off white, dus v eronderstel dat het wel goed is dan
'k Heb zelfs nooit gehoord van satijnen schoenen? .. Mijne zijn gewone schoenen, leer en wit ..
Kan je ze ook niet laten kleuren? Misschien is dat een oplossing? Dan heb je comfortabele schoenen in een kleur die bij je kleed passen.
Satijnen schoenen kan je laten kleuren idd, maar zijn ook vrij duur schoenen en het verven kost nog eens 50 euro erbij dus toch even nadenken, ik ben ook nog volop aan het zoeken naar schoenen
Hallo,Ik heb gewone witte schoentjes gekozen, niet uit een bruidswinkel of zo. Ze zijn ook niet te klassiek, want gewone instapschoentjes vallen mij gewoon uit. Ik heb een klein smal voetje; nU heb ik een schoentje met rond mijn enkel ook nog soort riempje en een klein ritsje aan de hiel. Gewoon kiezen wat jij mooi vindt en wat jij die dag wilt dragen onder jouw kleedGroetjes
ik wou/wil ook eerder gewone witte schoenen kopen (ballerina's of pumps) maar mevrouw van de bruidsjurk zei dat dit niet zo mooi was? gho, dat kleed hangt toch over je schoenen? Niet? ben ook wanhopig op zoek naar schoenen
als je een ivoor-kleurige jurk aan hebt en daar witte schoenen onder draagt lijkt je jurk "vuil" hebben ze mij gezegd
Hallo Ik ben intussen een paar maanden gehuwd en kijk met plezier terug naar onze trouwfoto's. Die schoenen zijn slechts op 2 foto's te zien, dus daar hoef je je echt geen zorgen over te maken! Als ze gemakkelijk zitten en je ze zelf mooi vindt, vertrouw gewoon op je gevoel! Die schoenen ziet toch niemand en uiteindelijk belanden ze toch in de kast. Moest iemand interesse hebben, ik heb nog een paar van Nina Fiarucci, Estelle (Perle), maat 38- 38.5.
Dank u wel voor al de overtuigingen. ik ga gewoon de schoenen kopen die ik mooi vind. die van de winkel mag zeggen wat ze wil.ga ervoor dames en hopelijk vinden we allemaal de schoenen van onze dromen
Voilà sè, dàt is nog eens gesproken ! Wat die madam van de winkel zegt is van geen enkel belang ; ZIJ trouwt niet, he. En wil jij oranje schoenen met blauwe streepjes en gele bolletjes als bruidsschoenen, dan is dat ook zo. Ik had een paar pumps voor de ceremonie maar vlak voor we aan tafel gingen, heb ik die gewisseld voor zomerse sandalen met een brede hak van ca. 4 cm -ooo, wat een verademing !- want ik had het geen seconde langer kunnen uithouden (om 19 h was het nog 29°C !). 'k Heb heerlijk kunnen dansen zonder pijnlijke voeten ! Dus doe vooral waar je je GOED bij voelt. Ik heb ooit een bruidje haar feest zien eindigen op blote voeten omdat ze haar schoenen niet meer kon verdragen !...
Hallo allemaal,de schoentjes zijn gevonden en gekocht. In avance. witte leren pumps van clarks met een strikske erop. nog veel succes met jullie schoenenspeurtocht.