Terug naar overzicht
Dag Natasja,Ik heb er vorig jaar een paar gekocht van Rainbow Couture (dus Elsa Coloured Shoes) en heb ze laten kleuren in exact hetzelfde limegroen als mijn jurkje toen (suitejurkje). Het zijn erg mooie schoenen en het verven is ook helemaal netjes verlopen. De prijs voor de schoenen was ongeveer €190 (ik had volgens mij de duurste uit de hoop...) en het verven zo'n €30. Ben ze gaan kopen bij Tsjari in Breda, maar kreeg de gekleurde schoenen via de post opgestuurd. Zeker een aanrader! Groetjes
hey Lilabluestar , dank je voor het antwoord. amai dan heb jij ze vroeg besteld he ;) het bestellen zou via de winkel van mijn trouwkleed gebeuren. zitten ze makkelijk?
Hey Ik ben vorige week ook bij Tsjari in Breda geweest en heb daar mijn schoenen besteld in de zelfde kleur als mijn bruidsjurk, aangezien ik niet in het wit trouw.Ik heb er vele schoenen gepast en ik moet zeggen ze zitten echt goed, moet nog wel het resultaat afwachten, maar ze zaten wel al confortabelGroetjesAn
Het was niet voor onze bruiloft hoor We gingen op zoek naar bruidsschoenen voor mijn schoonzusje die toen trouwde en daar werd ik helemaal verliefd op het model 'Santi'. Dus deze heb ik toen laten kleuren in het suitekleedje dat ik op de dag droeg. Ze zitten heel goed, maar ze waren 9cm hoog dus eender welke schoen van die hoogte gaat tegen de avond aan pijn doen. Mijn verloofde had ook een das in exact dezelfde kleur, besteld bij dassenonline.nl. Alles paste perfect bij elkaar! Groetjes
Hoi, ik heb ook schoenen (sandaaltjes) van Elsa Coloured Shoes. Prijs niet gevraagd en aan de kassa toch wel even verschoten. Maar zijn wel prachtig!!! Groetjes