Terug naar overzicht
Hallo, Moest ik mogen kiezen zou ik het Klokhof nemen. Wij wouden ook graag die zaal maar spijtig genoeg was deze al bezet. Maelstede zijn we ook gaan bekijken maar vonden we wat minder omdat het in een L-vorm ging zijn voor ons. Een deel van onze gasten ging de dansvloer met moeite zien en achter een hoekje zitten en dat vonden we ook niet echt de bedoeling. Uiteindelijk is het dan de Rembrandt in Vichte geworden, ook een zéér mooie zaal. Veel succes met de zoektocht !
wij hebben ook de Rembrandt in Vichte! :-))
Bij ons was de top 3: Klokhof, Maelstede, Cofar. Het is het Klokhof geworden. Is wel iets duurder dan de andere zalen, maar het kader sprak ons 100% aan. Was het Klokhof niet meer vrij geweest, dan was het Maelstede geworden... maar daar vonden we de opstelling van de zaal iets minder. Waaraan twijfel je om de knoop te kunnen doorhakken?
Hey, Vorig jaar hebben mijn ouders een feest gegeven in Klokhof. Normaal zijn onze familiefeesten altijd in Maelstede, maar er was toen geen plaats meer. Klokhof was echt super in orde, maar wij vonden de service die je in Maelstede hebt nog beter. Wij hadden onverwacht 2 gasten bij in Klokhof en hadden dit tijdens de receptie al gemeld. Blijkbaar was het een enorm probleem om die 2 er nog bij te krijgen terwijl het wel ronde tafels waren. Enfin uiteindelijk is het gelukt, maar bij Maelstede zou je dit zeker niet tegenkomen. Wat de opstelling betreft is de Rapsodie inderdaad iets minder qua opstelling. In Symfony heb je dit niet want iedereen zit rond de dansvloer. Wij hebben dus Maelstede - Sympfony en ik wilde enkel daar mijn feest houden. Ik ben nogal een controlefreak en het is de enige zaal waar ik voor de volle 100% op mijn gemak zal zijn omdat alles daar altijd tot in de puntjes is. Hopelijk geraak je hier wat wijs uit! :-)
@ Wendy ; leuk , dezelfste zaal :-) en op de dag dat mijn broer trouwt :) Zal dan een keer aan jullie denken !
Wij zijn getrouwd in het Klokhof en ik zou je het zeker aanraden om voor deze zaal te kiezen. Ik vind de zaal persoonlijk ook veel moderner ingericht en frisser oogt dan Maelstede. Je moet er wel snel bij zijn, want de zaal is vlug bezet! Succes verder!