Terug naar overzicht
Goh, dat is een beetje persoonlijk natuurlijk. Wij kiezen voor de discretere versie (past ook best bij de lay-out van onze uitnodiging): "vrijblijvende kadotip: * of 'rekeningnummer'" Op de uitnodiging zelf plaatsen we dit niet, enkel op de bij te voegen kaartjes voor de receptie en het avondfeest. Groetjes.
Wij doen het net als Charlotte. Wij zetten wel ons rekeningnummer er niet bij. We houden van het tastbare kado. Succes met de voorbereidingen Groetjes Nathalie
Wij zetten ook gewoon cadeautip en dan een envelopje. Ook geen rekeningnummer. Wij gaan voor het tastbare Nathalie :-) ik denk echt niet dat je je daar moet over schamen ofzo. Iedereen is dit ondertussen al gewoon dat een koppel liever centjes krijgt dan een vaas of een theepot. :-)
Ja, ik weet het, dat rekeningnummer is een beetje zakelijk hé. Maar bij een vriendin van me werd een groot deel van haar geld gestolen op de dag van haar trouw, dus als we het risico kunnen verminderen, des te beter... Mijn broer en verschillende vrienden hebben dit ook zo gedaan met zijn huwelijk, en heel veel mensen hebben daar op gestort. De dag zelf brengen ze dan nog wel een kaartje mee of zo... Zelf doen we het ook meestal zo als we kunnen. Maar dat is een persoonlijk aanvoelen denk ik :-).
Wij zetten er geen enveloppe of rekeningnummer op!! Hebben er een leuk tekstje opgezet zodat iedereen zelf kan/mag beslissen wat hij/zij zal meebrengen. En niet dat iemand zich verplicht voelt om centjes te geven. Wat dat risico betreft.. tegenwoordig kun je bij veel banken op eender welke dag/tijdstip binnengaan en via de bankautomaat de centen op je rekening storten. Of laat eventueel de ouders het overmaken naar jullie rekening is ook altijd nog een optie hé.
Hallo, Wij hadden gekozen voor: vrijblijvende kadotip met envelopje en rekeningnummer. Dit omdat we geen ruimte meer hadden op de uitnodiging voor een tekstje. Anders hadden we dit wel gedaan. Wij hebben ook getwijfeld over het rekeningnummer, maar hebben hier verschillende positieve reacties op gehad. De mensen vonden dit veilig en ook gemakkelijk. Groetjes Annelies
ik zou dat met die bloemen nemen... aangezien jullie op reis vertrekken, en de bloemen verwelken tegen dat jullie terug zijn... vind het ook een tof teksteke... groetjes
Wij nemen het volgend tekstje: We hebben al vele potten en pannen, maar nog 1001 plannen. Wilt u ons graag verrassen? Dan hopen we dat uw cadeau in een envelop zal passen: en dan een envelopje en een rekeningnummer