Nu Online
Momenteel zijn er 568 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tekst uitnodiging ivm envelopje

10-2-2011 9:39:41
Hallo,

Welke tekst zouden jullie nemen voor de cadeautip (staat bij ons op de uitnodiging - enkel voor mensen die ook mee feesten 's avonds)?
1) Bloemen passen niet in onze koffer, daarom vinden wij een centje des te toffer: *
2) Vrijblijvend: *

Beiden met een rekeningnr. na de envelopafbeelding.
Het tweede is veel discreter, vind ik zelf. We vertrekken we een dag later voor een weekje op huwelijksreis.
Wat denken jullie?
Alvast bedankt.
Ingrid

Ingrid
7-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 2123

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik10-2-2011 9:51:39

Goh, dat is een beetje persoonlijk natuurlijk. Wij kiezen voor de discretere versie (past ook best bij de lay-out van onze uitnodiging):
"vrijblijvende kadotip: * of 'rekeningnummer'"

Op de uitnodiging zelf plaatsen we dit niet, enkel op de bij te voegen kaartjes voor de receptie en het avondfeest.

Groetjes.

Nathalie
10-6-2011
 Meld misbruik10-2-2011 10:03:40

Wij doen het net als Charlotte. Wij zetten wel ons rekeningnummer er niet bij. We houden van het tastbare kado.

Succes met de voorbereidingen

Groetjes Nathalie

julie
28-5-2011
 Meld misbruik10-2-2011 10:22:50

Wij zetten ook gewoon cadeautip en dan een envelopje.
Ook geen rekeningnummer. Wij gaan voor het tastbare Nathalie :-)

ik denk echt niet dat je je daar moet over schamen ofzo. Iedereen is dit ondertussen al gewoon dat een koppel liever centjes krijgt dan een vaas of een theepot. :-)

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik10-2-2011 11:43:17

Ja, ik weet het, dat rekeningnummer is een beetje zakelijk hé. Maar bij een vriendin van me werd een groot deel van haar geld gestolen op de dag van haar trouw, dus als we het risico kunnen verminderen, des te beter...

Mijn broer en verschillende vrienden hebben dit ook zo gedaan met zijn huwelijk, en heel veel mensen hebben daar op gestort. De dag zelf brengen ze dan nog wel een kaartje mee of zo... Zelf doen we het ook meestal zo als we kunnen.

Maar dat is een persoonlijk aanvoelen denk ik :-).

An
23-7-2011
 Meld misbruik10-2-2011 12:05:56

Wij zetten er geen enveloppe of rekeningnummer op!! Hebben er een leuk tekstje opgezet zodat iedereen zelf kan/mag beslissen wat hij/zij zal meebrengen. En niet dat iemand zich verplicht voelt om centjes te geven.
Wat dat risico betreft.. tegenwoordig kun je bij veel banken op eender welke dag/tijdstip binnengaan en via de bankautomaat de centen op je rekening storten. Of laat eventueel de ouders het overmaken naar jullie rekening is ook altijd nog een optie hé.

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik10-2-2011 12:09:42

Hallo,

Wij hadden gekozen voor: vrijblijvende kadotip met envelopje en rekeningnummer. Dit omdat we geen ruimte meer hadden op de uitnodiging voor een tekstje. Anders hadden we dit wel gedaan. Wij hebben ook getwijfeld over het rekeningnummer, maar hebben hier verschillende positieve reacties op gehad. De mensen vonden dit veilig en ook gemakkelijk.

Groetjes
Annelies

rafa
6-5-2011
 Meld misbruik10-2-2011 12:19:11

ik zou dat met die bloemen nemen... aangezien jullie op reis vertrekken, en de bloemen verwelken tegen dat jullie terug zijn...
vind het ook een tof teksteke...

groetjes

Tine
8-10-2011
 Meld misbruik10-2-2011 12:22:26

Wij nemen het volgend tekstje:
We hebben al vele potten en pannen, maar nog 1001 plannen. Wilt u
ons graag verrassen? Dan hopen we dat uw cadeau in een envelop zal passen: en dan een envelopje en een rekeningnummer

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info