Terug naar overzicht
Hey Ellen, Wij trouwen op 10 juni en zouden ook onze receptie buiten willen doen. Maar inderdaad het Belgische weer is onbetrouwbaar hé. We gaan nog overleggen met de feestzaal (want 's avonds gaat daar het avondfeest door) welke oplossingen zij kunnen bieden. Mss ook partytenten of klein zaaltje apart. Succes met de voorbereidingen Groetjes Nathalie
wij doen alles buiten! zelfs de dienst. wel een noodplan met tent natuurlijk... Het is een risico, maar als het mooi weer is, is alles beter dan een saaie zaal, toch?
Eind augustus hier... en viering is buiten, en hopelijk receptie ook. Hopen op mooi weer want wil echt niet binnen in de kerk trouwen... Dus laat ons duimen voor een super-mooi-weer-jaar!!!
Ik duim mee :-)
Wij trouwen op 9 juli en doen de receptie in openlucht... als het regent zullen wij een tent voorzien... maar voorlopig houden we het op open lucht... Veel succes
Hoi Ellen, Wij trouwen op 9/09 buiten maar zorgen voor alle zekerheid toch voor een back-up plan! Hier in België weet je maar nooit. Groetjes, Marlies
Dag Ellen, Wij trouwen nog een weekje later dan jullie (24 september) en gaan het ons riskeren om onze receptie buiten te doen! We geven 's middags een receptie (van 12u tot 14u) na de wettelijke trouw. We geven onze receptie niet op de locatie waar ons avondfeest doorgaat maar aan het gemeentehuis. Aangezien we op ons lijstje ongeveer 100 personen staan hebben hopen we natuurlijk op goed weer maar de tenten zijn al besteld! Dus ik zou zeggen..waarom niet??maar mss toch maar tentjes voorzien! Groetjes, Els
Wij trouwen in juni en gokken ook op mooi weer. We geven een receptie in onze eigen tuin en er komt toch wel wat volk zodanig dat het niet zo gezellig meer zal zijn als die hele hoop bij ons binnen moet :-). Ik denk wel dat ik nog partytenten zal voorzien, misschien in combinatie met een versierde carport ofzo. Ik hoop die eigenlijk nog via via ergens te kunnen lenen. Groetjes, Katrin
Het weekend voordat we trouwden, viel de regen met bakken uit de lucht! En ons weekend was stralend mooi weer (niet té warm, maar toch warm genoeg om met 'spaghettibandjes' of zo rond te lopen). Dus ja, alles kan... Idd, toch maar iets achter de hand houden!