TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Charlotte
1-6-2011
|
10-2-2011 13:15:55
Hallo Sofie,
Ons verhaal is wat gelijklopend ;-). Kleedje van Marylise gekocht bij Robel, schoenen bij Gabrielli...
Ik zag ook graag de setjes juwelen van Marylise, maar vind het nogal moeilijk om het op catalogus te kiezen... Dus momenteel sta ik op dat vlak nog nergens.
Bij Robel heb ik ook de bh's gezien, maar veel keuze hebben ze niet hé. Ik weet dus ook nog niet naar welke lingeriewinkel ik zal gaan. Graag heb ik een beetje keuze. De naam Lynn in Kuurne heb ik hier al veel zien passeren... dus misschien ga ik daar wel eens mijn licht opsteken. Aan de andere kant had ik ook al aan Sofie in Roeselare gedacht, dan kan ik bij twijfel eens snel naar de Robel lopen :-).
Mijn haar zal ik waarschijnlijk een beetje halflos laten opsteken, zeker niet te strak, daar hou ik niet van. Maar de meeste bruidskapsels zie ik niet zo graag, dus wordt dit ook nog een heuse zoektocht!
Succes alvast!
|
|
Mieke
30-4-2011
|
10-2-2011 18:53:20
Ik was eind januari op lingeriejacht geweest onder andere naar Ohlala in Lendelede en ik was wat teleurgesteld.. Misschien was het vooral omdat ik op het einde van de solden ging.. Hadden de nieuwe collectie enkel in rood en zwart binnen, dusja, moest zowiezo besteld worden..Denk dat het nu dus wel een betere periode is! Dan had ik nog twee winkels gedaan in Kortrijk, maar allemaal dezelfde collectie precies. Ze wilden mij in de drie winkels dezelfde strapless bh van Marie-Jo aansmeren, maar ik vond hem niet echt mooi (niet bruids genoeg :) ) Dan ben ik uiteindelijk naar Allegeria geweest in de doorniksesteenweg in Kortrijk. Ze haalde meteen haar 3 mooiste stukken uit en het was meteen wauw :) Ben wel wat boven mijn budget gegaan, maar heb nu wel een prachtig setje! Van juwelen zou ik aanraden dat je ze niet uit een boekje zoekt, nog altijd een groot verschil..
Groetjes, Mieke
|
|
isabel
23-10-2010
|
18-2-2011 3:49:59
Ik heb mijn kleedje,schoenen en juwelen gevonden bij Robel maar voor een BH ben ik toch naar een speciaalzaak gegaan.Triumph heeft altijd een huwelijkscollectie.Incl kousenbanden etc.
|
|
Sofie
6-8-2011
|
20-2-2011 14:40:36
@ Charlotte,
Idd, redelijk gelijklopend hé :) Ik ben van de streek van Roeselare en vind dat ik het niet te ver moeten zoeken als het dichtbij ook te vinden is.
Ik had ook al de naam van Lynn in Kuurne zien passeren. Ik denk dat ik Lynn en Kiki in Moorslede ga doen.
In de winkelstraat van Roeselare heb je naast Sofie's ook nog een lingeriezaak in galerij de meester en ergens aan de Sint Michielskerk (Wallenstraat denk ik)
Deze maand veel werken aan ons huis gedaan en de trouwringen gekozen (fede di oro in izegem), dus wegens budgettaire redenen start m'n zoektocht weer vanaf maart :)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|