Terug naar overzicht
Hey Sofie, Feestzaal Ten Druive in Overijse is een grote zaal (capaciteit 275 pers) en ze hebben een mooie tuin. Je mag zelf voor een cateraar zorgen. Veel succes met de voorbereidingen Groetjes Nathalie
Ik heb in die regio de nodige feestjes gedraaid ... een overzichtje van wat me te binnen schiet. het heem in rijmenam ... grens met Keerbergen (aan de meurop zoals ze zeggen) ... daar is een grasplein aan en vrij van cateraar. In keerbergen zelf kan je de rooden leeuw proberen, maar de kans is groot dat je daar geen "lawaai" mag maken De magneet - grootloDen akker - rillaar Bijna al deze zalen vragen wel een beetje inspanning als het op aankleding komt, maar daar kan de traiteur in principe ook voor zorgen. cheers, bart
Hey sofie, ik ken er eentje ... ;-) veel succes met de voorbereidingen hé! Hier nog 134 dagen ...
Hoi Bart, De rode leeuw is oorspronkelijk enkel te huur voor inwoners van Keerbergen... Heb ik al eens bekeken, maar deze zaal is véél te klein...Blijkbaar als we alle gasten optellen ( avondfeest +dansfeest) komen we op en rond de 200 man.. Grote families zijn een hel om een betaalbaar feest te organiseren ;-)oke :) Zo'n forum is toch wel handig! Ik zou soms niet eweten hoe ik eraan moet beginnen!Ga de andere zalen ook eens bekijken. Vanavond een gesprek met Bart Claes om eventueel het kasteel van Horst als locatie te hebben. Spijtig dat je daar ook aan een vast cateringbedrijf zit.... Wauw Lynn :pNog ff aftellen!!