Terug naar overzicht
Hey Kelly, Leuk hé, zo iedere keer een stap zetten. Het lijkt dan of alles weer goed vooruit gaat hé. Mijn zusje maakt de uitnodigingen. Ik help daar een beetje bij maar omdat ik niet zo'n stevige hand heb om te knippen, doet zij het meeste werk. Het doet altijd goed als er weer een reeks afgewerkt is hé. Hoe staat het verder met de voorbereidingen bij jullie? Jullie trouwen een weekje voor ons hé. Was jij ook niet bij Youniek Bruidsmode geweest voor je kleedje? Weet jij al wanneer je mag gaan passen? Spannend hé. Veel succes nog met de voorbereidingen Groetjes Nathalie
Ik ken het gevoel . En wacht tot wanneer je de uitnodigingen vast hebt met jullie namen en datum op, dat is nog leuker, dan wordt het allemaal zo echt inneens, vond ik.
Nee, kleed is besteld bij Cermo in Turnhout. 13/5 mag ik gaan passen maar morgen ga ik nog voor lingerie, dus mag ik het kleed nog eens aandoen Mijne lijst: Te doen Richt-datum Voltooide datum Feestzaal gereserveerd Ok Fotograaf Ok Videograaf Ok Bruidsjurk Ok Vervoer Ok Trouwringen Ok B&B boeken Ok Afspraak DJ 1/2/2011 Ok Dansles 1 6/2/2011 Ok Bestellen uitnodigingen 10/2/2011 Ok Schoenen Kelly 12/2/2011 Schoenen Bart Lingerie Kelly 11/02/2011 Kledij bruidskindjes 19/2/2011 Schoenen bruidskindjes Speelgoedje bruidskindjes Huurkostuums mannen suite Bruidsboeket 12/2/2011 Bloemen kerk 12/2/2011 Bloemen auto’s / Corsage 12/2/2011 Enveloppen kopen Februari Afspraak pastoor 15/2/2011 Afspraak gemeentehuis Februari Afspraak notaris Proefsessie make-up 26/2/2011 Enveloppen schrijven Dansles 2 20/3/2011 Opsturen uitnodigingen Eind maart Huwelijkskaars bestellen Maart Misboekjes drukken April Bedankjes kindjes maken April/mei Bedankjes gasten maken Bedanking ouders Vervoer verder bespreken April Afspraak met de zaal Begin mei Afspraak ceremoniemeester Half mei Afspraak fotograaf Half mei Afspraak videograaf Half mei Kelly naar kapper voor kleuring 3de week mei Tasje voor bruid maken met praktische dingen Contant geld afhalen 30/5/2011 Naar B&B toegangscode halen 30/5/2011 Nagels laten doen 2/6/2011 Bart naar kapper 3/6/2011 Bruidsboeket afhalen 4/6/2011 Kelly naar kapper 4/6/2011 Visagiste aan huis 4/6/2011
Te doen
Richt-datum
Voltooide datum
Feestzaal gereserveerd
Ok
Fotograaf
Videograaf
Bruidsjurk
Vervoer
Trouwringen
B&B boeken
Afspraak DJ
1/2/2011
Dansles 1
6/2/2011
Bestellen uitnodigingen
10/2/2011
Schoenen Kelly
12/2/2011
Schoenen Bart
Lingerie Kelly
11/02/2011
Kledij bruidskindjes
19/2/2011
Schoenen bruidskindjes
Speelgoedje bruidskindjes
Huurkostuums mannen suite
Bruidsboeket
Bloemen kerk
Bloemen auto’s / Corsage
Enveloppen kopen
Februari
Afspraak pastoor
15/2/2011
Afspraak gemeentehuis
Afspraak notaris
Proefsessie make-up
26/2/2011
Enveloppen schrijven
Dansles 2
20/3/2011
Opsturen uitnodigingen
Eind maart
Huwelijkskaars bestellen
Maart
Misboekjes drukken
April
Bedankjes kindjes maken
April/mei
Bedankjes gasten maken
Bedanking ouders
Vervoer verder bespreken
Afspraak met de zaal
Begin mei
Afspraak ceremoniemeester
Half mei
Afspraak fotograaf
Afspraak videograaf
Kelly naar kapper voor kleuring
3de week mei
Tasje voor bruid maken met praktische dingen
Contant geld afhalen
30/5/2011
Naar B&B toegangscode halen
Nagels laten doen
2/6/2011
Bart naar kapper
3/6/2011
Bruidsboeket afhalen
4/6/2011
Kelly naar kapper
Visagiste aan huis
Handig Kelly zo'n lijst! Ga er ook meteen aan beginnen!
@kelly, Handig zo een lijstje Blij dat je de uitnodigingen verstuurd hebt om te laten drukken,en nu het eindresultaat afwachten En weet zeker dat het een schitterend resultaat zal zijn Kheb mijn ventje de uitnodiging laten zien om hem een vb.te tonen hoe ik het zou willen en hij antwoordde,dat vind ik nu een echt schone uitnodiging,in die aard mag de onze ook worden groetjes
laat die grijns maar lekker op je gezicht hoor je uitnodiging is prachtig dus je hebt alle reden om ervan te genieten veel plezier met de verdere voorbereidingen en bedankt voor je hulp grtjs joke
Ja nu zit ik hier nog meer te glunderen. Dank u dames voor de complimenten!