Terug naar overzicht
Volgens mij verkopen ze bij AVA ook helium, maar kan je ze niet van te voren opblazen, omdat dat maar enkele uren blijft zweven. Er is bij trouwen-feestartikelen.nl volgens mij wel een middel te koop waarmee je de binnenkant van de balonnen eerst moet "smeren" en dan zouden ze vele malen langer moeten blijven zweven (zelfs tot weken).
Helium op zich is niet goedkoop! Wij hebben ooit met de school zo eens een ballonwedstrijd gedaan en ik weet dat we die ballons redelijk duur moesten verkopen en de winstmarge héél klein was...
eens op feestkoe.be zien, leek me wel goedkoop...
idd zo een pakketje bij ava kost rond de 50 euro, maar die gas stijgt maar 10u, en dan zakt het, dus als je die de avond ervoor opblaast zijn ze smorgens plat, dat is het jammere eraan, want wij wilden dit ookdoen
Oei dit was ook mijn gedacht om te doen,maar dan in de kerk in plaats van bloemen,ventje ziet bloemen nie echt zitten dus wou ik aan stoelen hartvormige ballonen hangen met helium gevuld en die dan nadien eventueel oplaten Maja wanneer moeten/kunnen we ze dan wel opblazen :-s En idd aankopen in een andere zaak is natuurlijk duurder
Hier is de link van dat middel dat helium ballonnen 1 tot 2 weken laat zweven: http://www.trouwen-feestartikelen.nl/Ultra-Hi-Float.html Is zo'n 20 euro voor een fles, maar daar kan je dan wel zo'n 96 ballonnen mee bewerken.
Bedankt voor de tip Leontine! Ik ga eens op zoek of niemand in de vriendenkring goedkoop aan Helium kan geraken. Groetjes,