Vicky
24-9-2011
|
10-2-2011 19:15:34
Dag Stephanie, Wij trouwen ook in september zitten ongeveer even ver: - feestzaal - fotograaf - gemeente - videograaf - kerk - live muziek voor in de kerk - bruidskleed (+ lingerie) - getuigen + bruidskindjes zijn gevraagd - afspraak bij de pastoor al gehad maar nog beginnen aan misboekjes - trouwringen (besteld) - eerste info rond bloemen al ingewonnen (prijsvragen) Een dj hebben we niet, wij doen geen dansfeest. Veel plezier nog!
|
|
Stephanie
3-9-2011
|
10-2-2011 19:29:41
muziek voor de kerk moeten we idd ook nog kiezen zooooo moeilijk :-) misschien gaat dat beter als we met de pastoor hebben kunnen spreken.
En idd miss de bloemetjes ook.
jullie ook nog veel plezier met de voorbereidingen en bedankt voor de reactie
|
|
sarah
17-12-2011
|
10-2-2011 19:38:57
Hey Stephanie,
ik vind dat je al ver staat hoor Ik trouw nog wel later als jullie
Wat ligt er vast bij ons
-Kerk
-Gemeente
-Vervoer
-Fotograaf
-Feestzaal
-Muziekkwintet Kerk
-Kleed
-Ceremoniemeester
-Getuigen
-Visagiste + Kapper
Momenteel in process - ringen kijken , moeilijke klus al zeg ik het zelf
|
|
Stephanie
3-9-2011
|
10-2-2011 19:44:11
hey sarah,
amai dan heb jij je best ook al gedaan! je staat al goed ver dan loop ik wel nog achter haha ;-)
oh ja mijn ceremoniemeester heb ik ook ff vergeten ;)
Kapper weet ik ook wie ma nog niet wat kapsel ;)
|
|
Marijke
10-9-2011
|
10-2-2011 19:47:15
Hoi, wij zitten ongeveer met ons takenlijstje even ver. Onze trouwringen, daar gaan we morgen voor kijken. De kleding van de suite voor de mannen en de bruidegom, die moeten we nog gaan kiezen. De bloemen voor de kerk is ook nog niet in orde, maar we hebben een koppeltje voor ons, dus die moeten we eerst spreken. Aan de huwelijksuitnodigingen zijn we ook totaal nog niet begonnnen. Maar ons misboekje heeft wel al een goede vorm, maar moet nog nagelezen worden door de priester. De muziek voor de kerk is inderdaad echt niet gemakkelijk. Binnenkort hebben we een afspraak met de meisjes die gaan zingen en hopelijk kunnen die knopen door hakken :-) . Wat ik ook moeilijk vind is een thema en alle details er rond, dat hebben we nog niet gekozen, alsook bedankjes ofzo hebben we ook nog niet.
Maar we zijn allemaal goed bezig!! :-)
Succes!
|
|
Inge
17-9-2011
|
10-2-2011 20:04:25
Amaai jullie zitten al goed ver hoor.
Ik heb hier:
-feestzaal
-fotograaf
-Trouwkleed
-Getuigen
-bruidskindjes(ons 2 dochtertjes :-D)
-Vervoer(weten wat we willen,enkel nog toestemming vragen aan zoon van kevins baas)
-Uitnodigingen(kheb een gedacht nu nog de uitwerking ervan)
-Misboekje(in uitwerking)
-muziek al deel gekozen,maar kan nog veranderen zo veel mooie liedjes die passen hahaha
-Visagiste,kapper en nagels in 1 en komt aan huis
-Gemeente kan pas in maart(pas zes maand op voorhand,vind ik wel beteke laat maja)
-Kerk(ben ik aant wachten op gemeente maja zou het mss al kunnen aanvragen,zelfde kerk als waar kindjes gedoopt zijn,zelfde pastoor ook)
-Trouwringen(gaan kijken bij Fede di oro)
|
|
sarah
17-12-2011
|
10-2-2011 20:06:57
oeps nog iets vergeten
Huwelijksreis is geboekt en vluchten bevestigd
Kapsel ook geen flauw idee..
|
|
Stephanie
3-9-2011
|
10-2-2011 20:12:33
Idd Marijke dat vind ik ook heel belangrijk. Zo rond een thema werken allemaal rond uw kleed enz uitnodigingen is moeilijk. Je staat al goed voor! De misboekjes kunnen wij ook pas na 1 maart maken na de afspraak met onze pastoor. Anders was ik allang begonnen ;-) doe zo verder eh marijke!! Geniet ervan!
|
|
Stephanie
3-9-2011
|
10-2-2011 20:13:00
oh ja sarah da is bij mij ook hahaha zo zie je maar hoe kon ik mijn huwelijksreis nu vergeten!!!
|
|
Stephanie
3-9-2011
|
10-2-2011 20:15:34
inge wat mooi zo jouw 2 dochtertjes als bruidsmeisjes!!
amai je zit dus ook al goed ver!!
muziek is zo moeilijk haha!
Visagiste ben ik op verschillend plaatsen aan uitproberen wil da de make up goed lang op blijft ;-) tot nu toe heb ik nog nergens gehad van WAW acryl nagels mag ik als verpleegkundige jammer genoeg niet zetten. Ben nog aant overwegen om evt eenmalig te laten zetten maar ben er nog niet uit ;-)
|
|
Marijke
10-9-2011
|
10-2-2011 21:37:07
Mja... ik mag ook geen valse nagels laten zetten om de zelfde reden, maar heb dat eens één keer gehad en dat was toen totaal niet goed gedaan, dus ik heb die meteen er laten afhalen. Met als resultaat dat ik flinter dunne nagels had nadien... dus ik zal ze nooit meer laten zetten!! Seg, waar je ook naar kan kijken is de huwelijkskaars é! Eventueel nog een enveloppe doos, bedankjes,... ik heb die ook nog niet, maar ik kijk goed rond :-)! Geniet er ook nog van!!! Want het gaat snel september zijn! :-)
|
|
|
sarita
16-7-2011
|
10-2-2011 23:21:21
amaai ik trouw op 16 juli dit jaar en al wat ik in orde heb is een zaal en de fotografe.
Ik zal toch wat moeten verder doen...
Ik heb wel niet zoveel te doen aangezien we het simpel houden .
Gemeente, bbq, en dan een groot vat maar ik moet alles nog regelen.
|
|
Melissa
2-9-2011
|
11-2-2011 5:59:34
Hoi, Ik trouw de dag voor jou en ik zit ongeveer even ver!! en ik ben ook van limburg, van maasmechelen! EN jij? Ik werk als opvoedster dus ik mag ook geen acrylnagels zetten maar ik ga ze heel mooi laten maken de dag op voorhand! Hebben we al gedaan: Kleed!!! --> lingerie en schoenen gebeuren in april bij de eerst pas! gemeentehuis ok!! dj!! Ok maar worstel nog met de openingsdans! zaal!! Dik in orde met alles erop en eraan! Dus ook traiteur en al! Daar heb ik geen werk meer aan! Uitnodigingen! het idee is het maar nog uitwerken! Bedankjes! beslist al waar maar nog beslissen welke! Bruidegom zijn kleren gaan we begin maart voor fotograaf is in orde!Ik kan je doorgeven welke omdat je ook van limburg ben! hele goeie en betaalbare Haren : is al ok! Make-up! Volgend maand beslissen Manicure en pedicure ! Vandaag eens bellen! Harsen benen enzo! Vandaag ook eens bellen! NOg iets vergeten! aja de vrijgezellenavond!! x
|
|
Samira
2-9-2011
|
11-2-2011 6:11:37
Hey
Wij trouwen een dagje eerder en bij ons is het volgende al geregeld. Wij trouwen niet voor de kerk dus dat is al iets minder waar we voor moeten kijken.
Zaal + dj
Stadhuis kunnen we pas volgende maand vastleggen, 6 maanden voor trouwdatum
Kleed , lingerie en schoenen worden bij de eerste pas vastgelegd
Fotograaf ( iemand van de familie)
Uitnodigingen, we weten al wat maar we wachten tot we stadhuis hebben vastgelegd
Getuigen zijn gevraagd
Vervoer ( we gaan een vriend vragen om ons te rijden, hij heeft zo een VW busje)
Ik denk dat je echt wel al veel hebt geregeld hoor! Veel succes verder
Groetjes
|
|
Lieselot
24-9-2011
|
11-2-2011 11:47:26
Vicky, eindelijk nog iemand die op dezelfde dag als wij trouwt!!! :)
wij zitten nog niet zo heel ver:
-zaal vastgelegd
-dj
-onderhandelingen met fotograaf bezig
-trouwkleed
-getuigen gevraagd
-gemeente vastgelegd (wij trouwen niet voor de kerk)
-juwelen
-kapper (nog geen idee welk kapsel het wordt)
-make-up (vastgelegd maar nog geen proef gehad ofzo)
-gastenlijst in grote lijnen gevormd
-eten
miljaar, we hebben nog wat werk precies!
nog een tip ivm nagels: ik laat mijn nagels doen bij mijn visagiste. gewoon french manicure, maar met een koude gellaag op. Dat krijg je er gewoon met dissolvant af, maar houdt veel langer dan een gewone manicure, en je hebt achteraf geen last van dunne nagels!
xx
|
|
Isabel
3-9-2011
|
11-2-2011 12:42:37
Hey,
Wij trouwen op dezelfde dag en zitten ongeveer even ver.
Mijn lijstje:
- Zaal
- DJ
- Getuigen gevraagd + bruidskindje
- gemeente vastgelegd
- Fotograaf
- Videograaf
- Kleed besteld
- Huwelijksreis geboekt
- vervoer
We weten ongeveer wat we willen i.v.m. de ringen
De kaartjes daar zijn we al aan uit maar moeten ze nog bestellen.
Ik ben aan het rondzoeken voor een kapper en make-up aan huis. Heb al iemand uitgeprobeerd voor make-up maar die er een 1,5 uur over. Vond ik een beetje lang.
Volgende maand gaat mijn ventje zijn kostuum gaan kopen. Spannend!!!
|
|
Stephanie
3-9-2011
|
11-2-2011 23:29:30
Bedankt dames!!!
Fijn om te horen dat we toch niet zoooooooo achter zitten ;-) typische bruidjes paniekaanvallen?! ;-) gelukkig bestaat dit forum :-)
De huwelijkskaars is idd het volgende waar we aan zouden kunnen denken na het afspraakje met de pastoor! Merci!!
En miss kan ik inderdaad valse nagels overwegen toont chiquer toch?! Ieder zijn ding een beetje :-) ma zou wel bij mijn kleed passen!
Afhankelijk van de uitnodigingen ga ik verder werken aan de bedankjes , menukaarten....
En dan niet te vergeten eens nagaan bloemen of niet in de kerk??? bruidsboeket, corsage,...
@ melissa: ik ben van Genk ;-) en ook wij zijn nog op zoek naar een mooi liedje voor de openingsdans , laat je verrassen voor de vrijgezellenavond ;-)
Nog veel success aan alle bruidjes en bedankt voor de reacties!!!
|
|
Anke
9-9-2011
|
12-2-2011 11:27:04
Amai jij staat echt al wel heel ver! Leuk he, zo de trouw regelen! Ik lees hier van verschillende mensen dat jullie al ringen hebben en dat jullie vriend al gaat zien voor een kostuum... Hoever op voorhand moet je best voor de ringen gaan zien? En ook voor het kostuum?
|
|
Stephanie
3-9-2011
|
13-2-2011 10:04:15
Ringen sinds gisteren : check
Trouwkostuum gaat hij woensdag ;-) ben benieuwd :-)
|
|
Lieselot
24-9-2011
|
14-2-2011 10:42:39
wij gaan binnenkort toch ook eens kijken voor ringen. kostuum is niet superdringend denk ik. een maand of drie op voorhand zal wel genoeg zijn (hubbie to be wil nog wat vermageren...)
|
|