Terug naar overzicht
Wat zijn de namen van jullie kindjes?
Tim en renske :)
Kan je geen cartoon laten uittekenen? Soort van mini-stripje, waarbij 2 kindjes tegen elkaar vertellen dat mama en papa gaan trouwen? Beetje in de vorm van dat mannetje op de Belgacom-reclame-achtig-iets? En dan op het einde iets in de aard dat ze alle 2 naar voren kijken (naar de lezer dus) en met hun vinger wijzen van: be there! Allé, zoiets in den aard he :)
Dat wordt precies inderdaad wel tijd dat jullie je uitnodiging hebben als jullie eind maart al trouwen. Op onze uitnodiging staat een foto van onze kindjes met daarnaast de tekst... Hé, wist je het al... mama en papa gaan trouwen! Op de binnenkant staat : Seppe en Kato zijn blij om jullie te vertellen dat hun mama en papa gaan trouwen op ...
Mama en papa gaan trouwen in maartRenske vindt dat de moeite waardTim vindt dat reuzefijnWant dan zullen we een nog échter gezinnetje zijn OF 26 maart, de mooiste dag van het jaarMama en papa trouwen met elkaarTim en Renske zijn door het dolle heenVanaf dan zijn we met zijn viertjes één! OF Mama en papa zijn verliefdDaarom gaan ze trouwenKom je die dag ook asjeblieftDan gaan we een feestje bouwen ... Weet niet of je in die aard iets zoekt?Als het meer een andere richting uit is, zeg maar, dan probeer ik iets te vinden dat daar meer bij aansluit. Groetjes!
(Persoonlijk vind ik de tweede wel mooi!)
Renske & TimDie zijn pas slimZe willen met deze kaartjullie uitnodigen op 26 maartWant ze zijn zo fier als 1000 pauwenomdat mama en papa gaan trouwen!
die vind ik echt wel leuk! zelf hadden we ondertussen eentje verzonnen : Na 5 jaar samenwonengaat het er dan toch van komen.Na jaren lief en leed te delen,gaan mama en papa elkaar het ja-woord geven. maar die hierboven vind ik toch beter