Terug naar overzicht
Hoi Inge, Kijk eens voor mooi clip-ins hairexstentions in jouw haar kleur. Dan kun je zelf de lengte bepalen en ze komen ook in krullen, je hoeft alleen je haren zelf nog wat te krullen (of je moeder of vriendin laten doen, wat makkelijker) Succes!! Groetjes Lizzy
dit heb ik al gezien op internet, maar ik vind dat daar toch heel veel geld voor wordt gevraagd...
Hoi Inge, Gewoon halen bij PAK of een groothandel kapsalon of http://sieraden-tassen-uiterlijk.marktplaats.nl/uiterlijk-haarverzorging/420492459-zelf-clip-in-hair-extensions-maken-met-brasil-haar-hele-pak.html en dan zelf maken. Kun je in de toekomst ook nog vaak gebruiken bij uitgaan Succes, Groetjes Lizzy
Hoi! Ik plaats microring-extensions! Deze zijn wel semi-permanent. Dwz dat ze na een paar maanden uitgroeien en dan kan ik ze weer omhoog plaatsen. Dat kan je wel bijna een jaar zo doen! Dit systeem is ook absoluut niet schadelijk voor je haar, ze worden er niet ingebrand maar gewoon bevestigd met microrings. Je kan naar mij toe komen om ze te laten plaatsen of ik kom in de provincie Antwerpen ook aan huis! Voor meer info: www.123website.nl/prettybylies Groetjes Annelies