Terug naar overzicht
Als je niet direct in de tweedehandskleedjes wil gaan snuffelen, dan kan je het kleedje misschien laten maken? Ook geven er hier en daar bruidswinkels wel wat korting tijdens hun opendeurdagen (onlangs eentje in Ieper gezien die 10% korting zal geven, en ook Marylise verkoopt). Ik zie dat je in juli trouwt. Mocht je toch een Marylise willen, dan denk ik dat je best niet te lang meer wacht met bestellen (in de winkel waar ik m'n Marylise-kleedje kocht spraken ze toch over een 4-tal maanden levertijd + tijd voorzien voor 3 pasbeurten). Succes :-) !
Of probeer eens bij Mia Monta, zij maken je kleed op maat hoe jij het precies wilt voor zeer betaalbare prijzen !succes !
Waar je misschien ook een een keer naartoe kan gaan, is bij youniek bruidsmode in Turnhout. Zij maken ook bruidskledij op maat en zijn zeer betaalbaar Groetjes Samira
@Charlotte Een bruidswinkel in Ieper die Marylise verkoopt en 10 % korting binnenkort geeft. Welke bedoel je? Ik dacht dat er in Ieper geen bruidswinkels waren.
Dag Sarita Ikzelf ben gehuwd in een kleedje van Marylise. Omdat het zonde is om het gewoonweg in de kleerkast te laten hangen, kan ik er misschien iemand anders een plezier mee doen. Het kleedje is versteld van maat 36 naar ongeveer een 34. Ikzelf ben 1.62meter. Indien interesse geef gerust een seintje. Groetjes
hallo Alvast bedan kt voor de vele reacties Ik was bij harry in Aarschot gaan kijken en daar heb ik een kleed gevonden. Geen van marylise maar ook een heel mooi en voor een veel betere prijs Groetjes x