Terug naar overzicht
Oh kei leuk, wij hebben onze reis van mijn ouders gekregen + babysit voor een week op onze 4 kids, dus das echt relaxen, als het mij te veel wordt, sluit ik mijn ogen en denk ik al aan onze huwelijksreis!
Proficiat, da's een hele mooie en romantische plek om je honeymoon door te brengen.
Hey Claudia! Wij hebben gisteren ook onze huwelijksreis geboekt :)! Wij gingen normaal ook niet op huwelijksreis omdat we net een huis hebben gekocht, maar kregen net onze belastingen terug en hadden een budget voor onze huwelijksreis... we gaan 8 dagen naar venetië :) :)!
Super dat je toch nog op huwelijksreis kan! want ook al is het niet prioritair, je bent toch blij dat je na je trouw eventjes 'van de wereld' bent met zijn tweetjes. geniet ervan!
Bedankt! Wij zijn heel blij dat we er toch even tussenuit kunnen gaan! En Rome staat al héél lang op ons verlanglijstje :)
Oh Rome!!! Daar heeft mijn ventje mij ten huwelijk gevraagd! Aan de fontana di trevi... Een stukje van ons hart is achtergebleven in Rome :-)
super! onze huwelijksreis zal waarschijnlijk 2 maand later plaatsvinden als 3 van onze 4 kids op kamp zijn.... zo moeten we de oma's niet teveel belasten:-)
Bedankt allemaal! We kijken er echt enorm naar uit! Laat die zomer maar snel komen :)