Terug naar overzicht
Ik heb ook een extreem droge huid. Ik gebruik de dagcreme van Rituals voor zeer droge huid en ik moet zeggen dat deze zeer goed bevalt. Had deze ook op toen ik op een beurs een make-up liet plaatsen (rond 15.00 uur) en 's avonds toen ik het eraf haalde nog geen last gehad. Voor mijn echte proefmake-p ga ik dit dus weer proberen. Mocht dit niet helpen, dan is het afhankelijk van je planning. Wij doen de fotoshoot als eerste, dus eventueel zou ik wel een make-up kunnen nemen, foto's maken en daarna make-up afhalen en enkel lipgloss en ogen zelf doen... trouwen gaat dan maar naturel. Maar fingers crossed dat mijn dagcreme genoeg zal zijn. Succes!! PS Daarnaast doe ik wel wekelijks mijn gezicht scrubben
de visagiste kan ook gewoon met een kompakt poeder soms helpt dit voor mensen met droge huid of dikwijls helpt een pre make up serum ook maar ik zou eens bellen met je visagiste en je probleem voor leggen zij kan je dan wel adviseren of beter gezegd wat gerust stellen
Hoi Anika, volgens mij moet een stevig hydraterende dagcrème inderdaad de klus klaren! No worries, gewoon nog eens proberen en komt vast in orde!
Ik gebruik al dagelijks voor nu toch een 3 maanden een hydraterende dagcreme die door de apotheker werd aangeraden.... Nu ik moet sowieso een mail sturen naar mijn visagiste met hoe het me verder verlopen is met de make-up, dus kan het zeker nog vertellen. Ze komt normaal toch ook nog eens terug om mijn nagels te doen, dus misschien kunnen we het dan nog eens proberen... bedankt!
Er bestaan ook nog hydraterende creme's voor onder je dagcreme .Ik heb nu zelf wel geen droge huid maar wel een vochtarme huid en ik doe altijd hydraterend masker van mylène onder mijn dagcreme en ik merk echt een verchil. Je kan ook nog als masker gebruiken voor nog extra te hydrateren.
Anika, mijn visagiste vertelde mij wel dat er verschillende soorten foundations zijn, ik denk dat je er een op basis van olie nodig hebt en geen droge intrekkende want dat gaat inderdaad de droge plekken op jou huid accentueren... En natuurlijk vragen voor een serum voor eronder of een goede hydraterende dagcreme... Ik hoop dat het ondertussen is inorde gekomen! groet, Mari