Terug naar overzicht
Hoi
JA WIJ HEBBEN DA GEDAAN? EN HOEVEEL HEB JE JUIST BETAALT EN HOEVEEL STENEN HEB JE IK HEB 8 STEENTJES EN DE VINGERAFDRUK VAN MIJN TOEKOMSTIGE MAN WE LIGGEN AAN 1100 EURO
Haha, wij hebben er ook wel een hele tijd gezeten :) Ik ben héél benieuwd hoe mijn ring er uit gaat zien want die had géén steentjes en was in een goudkleur en we hebben hem wit goud en met 9 diamantjes besteld .. Spannend eh :)
wij zijn ook daar geweest voor onze ringen !!! Super vriendelijke mensen...
Van het oorspronkelijke bedrag ging telkens 20% af. Ik geloof dat we 936 euro moeten betalen en ik heb ook 8steentjes.
wij hebben ook onze ringen daar besteld. Onze verlovingsringen zullen erin verwerkt zitten en daardoor betalen we maar 780 euro. Kben echt benieuwd!!!
hebben ook daar onze ringen laten maken, want het was een creatie dat nog niet bestond. wij betalen 980 eur voor de 2 ringen ik heb 5 steentjes, hij 1 steentje en ze zijn 2 kleurig FDO is idd een echte aanrader!
hoi wij zijn de onze vorige week gaan afhalen bij FDO en zijn super-tevreden van het resultaat! omdat we zelf nog een aantal aanpassingen hadden laten doen, wisten we dus niet hoe mijn ring er zou uitzien, maar het resultaat is echt prachtig! ik heb 2 gouden ringen van mijn grootmoeder en 10 briljanten van mijn moeder in de ring laten verwerken wat wel een hele besparing was! ik had al spijt dat ik hem nog niet mocht dragen :-) hij ligt nu veilig in de kluis tot onze grote dag! (nog 74 dagen te gaan) groetjes Joyce
Okey, ik hoef dus zeker niet ongerust te worden van al deze positieve reacties! @Joyce: amai spannend!!!!! Nog 74 dagen... gaat het met de zenuwen??? Groetjes, Marijke
hoi Marijke, Tot nu toe eigenlijk niet :-) Maar dat zal zeker nog komen (mezelf kennende)... Als je een goede to do-lijst hebt, komt alles wel in orde hoor. groetjes en nog veel succes met de voorbereidingen!Joyce
wow dank u voor de tip!! Ik denk dat wij volgende week eens een afspraak zullen maken, ruime keuze en betaalbaar!