Nu Online
Momenteel zijn er 557 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hoe lang ben je best vooraf aanwezig in je feestzaal?

11-2-2011 18:40:35
Hallo,

Ik vraag me af hoe lang op voorhand je best aanwezig bent in de feestzaal?
Stel receptie begint om 18u, wat denken/vinden jullie dan het beste?
Dat je er 15min,30min of langer zelf aanwezig bent?

Ons mening is dat het wel prettig is als je er al even bent voordat de eerste gasten arriveren.
Dan kan je nog op't gemak iets drinken en jezelf en de suite kunnen zich dan nog wat opfrissen etc.

Hoeveel tijd zouden jullie hiervoor nemen?
Bedankt voor jullie reactie!

Elke

Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1151

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik11-2-2011 18:51:19

Wij waren een 20-30-tal minuten op voorhand aanwezig. Wij trouwden wel op een vrijdag, dus de mensen kwamen méér gespreid binnen (er zijn steeds nog mensen die moeten werken). Onze feestzaal vertelde ook dat dat typisch is aan een vrijdag. Op een zaterdag zijn de mensen véél stipter, dus dan ben je toch best minstens een half uurtje op voorhand aanwezig.

lies
2-7-2011
 Meld misbruik11-2-2011 19:04:35

Hoi Elke,

ik had ook gedacht zo'n 30min op voorhand daar te zijn... Als je veel vroeger daar bent sta je daar misschien ook maar gewoon wat te staan... Ook niet echt ideaal ;-)

Kim
19-8-2011
 Meld misbruik11-2-2011 19:39:07

Hoi,

Ze hebben ons gezegd om toch zeker 15 tot 30 minuutjes ervoor aanwezig te zijn.

Groetjes

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik11-2-2011 19:47:21

Heyhey,

wij gaan er ongeveer 1u à 1.5u op voorhand zijn omdat we daar wat familiefoto's willen nemen :-). Ze hebben daar, zowel binnen als buiten, een leuke locatie voor voozien.

Indien dit niet zo was, zouden we er ongeveer 15 min op voorhand zijn.

Groetjes!

heidi

Meld misbruik11-2-2011 20:03:05

een 30tal minuutjes mag je toch nemen, wij deden dit ook en ik was al zo'n 15 min kwijt om eens naar het toilet te kunnen gaan (ik moest mijn gehele kleedje uitdoen en zo kon ik me ook terug wat opfrissen, want mijn kleedje was echt wel zeer warm om dragen)

Suzanne
5-8-2011
 Meld misbruik11-2-2011 22:19:08

Wij gaan onmiddellijk na de kerk (viering is om half 5, is half uurtje rijden van kerk naar zaal) door naar de zaal. Of ja, na het handjes schudden en weet ik veel wat er daar allemaal gedaan wordt. En de familie die in de kerk was volgt dan gewoon ... Dus gaan ongeveer gelijk aan komen.

Anika
9-4-2011
 Meld misbruik12-2-2011 9:14:36

Bij ons is het zoals bij Suzanne. Wij zullen ongeveer gelijk aankomen met de mensen van de receptie, omdat we meteen na de kerk naar onze feestzaal gaan.

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik12-2-2011 10:40:45

Ook onze feestzaal raadde ons aan toch een half uurtje te voorzien tussen onze aankomst en het begin van de eerste receptie. Gezien wij zoals sommigen hierboven ook na de mis onmiddellijk naar de zaal gaan, hebben wij een kleine buffer ingebouwd. Zo kunnen we nog eens naar onze kamer om ons wat op te frissen, naar het toilet te gaan (wat trouwens een heel gedoe zal zijn met dat kleed!), etc.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...