Terug naar overzicht
Hoi Wij trouwen op 30/07 in de Rozerie - onze viering zal doorgaan in de kapel en ons feest in het kasteel. Dus veel kan ik je nog niet vertellen maar heb er over 13 jaa rmijn plechtige communie gedaan en al naar enkele feesten geweest en alles is steeds tot in de puntjes verzorgt. Ook nu met onze voorbereidingen kunnen we er steeds terecht met alle vragen. Heel vriendelijke mensen!
Hey, Ik ben er in het verleden ook al naar feesten geweest en het was steeds super in orde en daarnaast is het natuurlijk ook heel mooi van decor. Wij hebben echter niet voor deze locatie gekozen aangezien het eten en het dansfeest op 2 verdiepen zou plaatsgevonden hebben en dat zagen we niet echt zitten (alles is dan wat "gebroken" vonden we). Groetjes!
Beste, Aangezien de toiletten op de 1e verdieping zitten zal er dus sowieso een vermenging van publiek gebeuren. De mensen van het feest boven moeten bij het verlaten van de feest immers langs de trap naar beneden die uitgeeft op de benedengang. Ik denk dat 2 feesten gelijktijdig op deze locatie geen evidentie is. Grts Frank
Wij hebben het kasteel voor ons alleen, maar ja het ligt dan ook al van in augustus vorig jaar vast. Ik denk eerlijk gezegd dat je wat laat bent om nu nog een zaal te zoeken voor juli...
Wij ziijn al verschillende keren, naar een feest geweest, en een paar keer was er boven en op de gelijksvloerse verdieping een feest. Er was totaal geen hinder! En zoals steeds alles tiptop in orde. Wij trouwen er nu ook op 27/08/11! Geen seconde hebben we getwijfeld om te reserveren! Heel vriendelijke eigenaars en vooral vakkundig!! groetjes jeff en benny
in elke prijsklasse bevindt de rozerie zich? als je receptie + menu + avondfeest bekijkt, aan hoeveel pp. zit je dan? lijkt mij een prachtige locatie, maar ik heb een beetje schrik van de prijs :)
Dat zou ik ook wel eens willen weten...