Terug naar overzicht
Hey , Nu kan je de fotograaf,dj en gemeentehuis / kerk vastleggen. Dat is zeer belangrijk,want deze zijn rap volgeboekt. x
Hey hey, Wij trouwen 01/09/2012 en hebben vorig jaar in oktober onze zaal vastgelegd en gaan nu onze fotograaf en ons trouwvervoer + ceremoniemeester vastleggen (hebben al gekozen met wie we gaan werken :-)). Volgende stap is kapster en visagiste en dan is het weer effe rust ;-). Kerk en wet kunnen we spijtig genoeg maar 1j op voorhand vastleggen, anders was dit ook al geregeld. Groetjes!
Hey! Wij trouwen 9 september en onze zaal ligt vast, ons vervoer, dj (bijna), getuigen zijn gevraagd, fotograaf ligt vast en gemeentehuis natuurlijk ook!Ook heb ik al een trouwkleed uitgekozen! Dus denk dat jullie zeker en vast kunnen beginnen!
Hey Kelly, We trouwen op dezelfde datum! Leuk om nog iemand te ontmoeten die ook op 23 juni trouwt! Wij hebben al redelijk wat vastliggen: feestzaal, DJ, fotograaf, videograaf, ceremoniemeester, vervoer, 2 live-bandjes en onze getuigen zijn gekozen. Als jullie al weten met wie jullie willen samenwerken, zou ik niet te lang wachten met deze mensen te boeken. Deze zomer gaan we afspreken met de mensen van de huwelijksviering en gaan we onze datum reserveren op het Stadhuis. In het najaar ga ik dan kijken voor mijn kleedje en gaan we trouwringen kiezen. Veel succes nog! Liefs, Nathalie www.nathalieenchristiaan.bruiloftsite.nl
Kelly, Kijk eens op de website van Jef Celen. Volgens mij is dat een prima fotograaf (prijs/kwaliteit). Hij wordt meestal héél lang op voorhand geboekt. Wij waren te laat;helaas. Groetjes, Ingrid
Kelly, Wij trouwen 12 mei 2012 en onze feeztzaal ligt vast sinds november vorig jaar. De fotograaf (Marec uit Werchter) hebben we in januari vast gelegd. Nu ben ik bezig met de DJ wat niet gemakkelijk is. Vooral mensen/diensten die naar data moeten kijken, best zo snel mogelijk reserveren, dan ben je gerust en kan je dan van het lijstje schrappen. Het gemeentehuis kunnen we ook maar een jaar vooraf regelen, dus dat is wachten tot mei.. Vervoer is ook al in orde, want we rijden zelf! Getuigen zijn ook reeds gevraagd. In de zomer zal ik eens op zoek gaan naar een kleed. Ondertussen veel ideetjes opdoen en vooral genieten van de voorbereidingen! Groetjes, Sonja
Hey Kelly, Jef Celen zal niet meer lukken want wij hebben hem geboekt voor 23 juni 2012! Liefs, Nathalie
Hey Kelly, hoe meer je van tevoren regelt, hoe meer keuze je hebt. Maar dat wil ook zeggen : hoe eerder je overal voorschotten moet betalen. Nu blijft dat voor bvb een DJ meestal beperkt tot 100 €. Voor een feestzaal kan dat meer zijn, hangt ervan af wààr je je feest wil. Met fotograaf, dj en vervoer best niet te lang wachten. Een ceremoniemeester kan je zelf aanduiden (dat kost je niks) ; kan een goede vriend(in) zijn bvb. Op deze link vind je meer daarover : http://www.theperfectwedding.nl/ceremoniemeester.html Bruidskledij : daarvoor heb je nog tijd genoeg maar je kan nu al beginnen kijken want je kan er 300 € aan uitgeven maar evengoed 3.000 € ! Hou ook solden en outlet-shops in het oog want zo kan je heelwat geld besparen. En maak voor de rest gretig van dit forum gebruik om naar ervaringen te vragen want daar kan je veel uit leren. Sukses !