Nu Online
Momenteel zijn er 204 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Make-up en haar aan huis (Antwerpen-Noord)

12-2-2011 11:00:50
Hallo allemaal

Ik ben nog op zoek naar iemand die thuis mijn make-up (en die van enkele andere vrouwen in de suite) kan komen doen. Liefst een naturelle look met accent op de ogen.

Ik vroeg me af bij wie jullie het laten doen en wat jullie ervaringen zijn. Hoeveel kost het gemiddeld en hoe lang duurt het? Wat als je niet tevreden bent met je proefmake-up? Doen ze het dan opnieuw tot je het wel goed vindt? Blijft de make-up de hele dag op, enz. Ik draag zelf bijna nooit make-up, dus heb er weinig ervaring mee.

Het zou ook handig zijn als de kapster aan huis kan komen, om wat tijd te besparen. Iemand daar goede ervaringen mee? OF is het toch beter om naar een kapsalon te gaan (aangezien ze daar al hun spullen hebben...)?

Wij wonen ten noorden van Antwerpen, dus alle tips ivm make-up en kapsters zijn welkom.

Bedankt!

Groetjes,
Katleen

Katleen
24-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 773

Roxanne
25-6-2011
 Meld misbruik12-2-2011 11:19:47

ik trouw 25/6 en heb Ans Brugmans genomen
die doet mijn make-up en kapsel...

cynthia
9-9-2011
 Meld misbruik13-2-2011 8:52:10

hoi als je zou zeggen waar je precies woont zou het makkelijk zijn. mijn toekomstige schoon zus doet dat wij zijn van keerbergen. haar zaak noemt het kappershuis

Karine
25-6-2011
 Meld misbruik14-2-2011 21:08:29

hey,

Mijn collega doet dit in bijberoep: www.phantastique.be zij zal ook mijn make-up doen... Zij heeft hier een opleiding voor gevolgd en al verschillende bruiden gedaan...
Je kan haar steeds vrijblijvend contacteren!!! Superlief en geduldige persoon waar je alles aan kan vragen...
Het is jouw dag, dus jij kan vragen wat je wil en hoe je het wilt!!

Groetjes!

Katleen
24-9-2011
 Meld misbruik15-2-2011 20:51:25

Bedankt voor de tips dames!

@ Cynthia: de reden waarom ik "ten noorden van Antwerpen" schreef, is omdat ik nog niet weet of ik de make-up thuis, bij mijn eigen ouders of bij mijn schoonouders ga laten doen en dat zijn allemaal verschillende plaatsen... Ik wou het niet te ingewikkeld maken. Alles hangt af van de gezondheid van mijn moeder op dat moment. Maar om het te verduidelijken: regio Brasschaat.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...